Popular Today

Rabu, Mac 04, 2009

Kayanya YB PAS!!!

RM3 juta tu... banyak tuh.. itulah orang kata dulu lain, sekarang lain, dulu YB PAS memanglah nampak warak tapi YB PAS sekarang ni nampak je macam warak...

RM3 juta tu.. kat kelantan tuh.. dari mana agaknya dapat duit banyak tu... kalau bekas bini dia boleh minta samapi 3 juta, agaknya berapa juta duit yang dia ada.

Itu YB biasa je, kalau EXCO negeri berapa banyak duit agaknya tu.

Tapi YB PAS pakai kereta buruk-buruk je, biasa la tu depan pengundi berlakon je, belakang pengundi bawa kereta besar-besar tuh...

Bekas isteri kedua Anggota Dewan Undangan negeri (ADUN) kawasan Melor, Wan Ismail Wan Jusoh, hari ini membuat tuntutan di Mahkamah Tinggi Syariah di sini agar pemimpin PAS itu membayar mutaah sebanyak RM3 juta.

Siti Aishah Abdullah, 25, yang hadir bersama dua anak bersama Wan Ismail, itu, Wan Ahmad Firdaus, 4, dan Wan Nor Salwa, 3, bagaimanapun dimaklumkan oleh mahkamah bahawa saman tuntutan itu belum dapat diserahkan kepada Wan Ismail.

Turut menemani wanita berketurunan Cina Kemboja itu adalah adik dan bapanya Abdul Hakim Abdullah, 22, dan Kian Ti, 62, Hakim Abdullah Man menjelaskan bahawa ketika saman itu dihantar ke rumah Wan Ismail sebelum ini, ADUN itu dan keluarga yang tinggal di Wakaf Tok Wali di sini, tiada di rumah. Abdullah kemudiannya menetapkan 21April untuk sebutan semula.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda