Ahad, Mac 29, 2009

Muslimat PAS mula memberi beras dan duit kepada pengundi?

Nampaknya PAS kali ini sanggup menggunakan apa cara walaupun menggunakan politik wang ataupun rasuah pengundi untuk mendapatkan undi rakyat.

Parti yang diwar-warkan bersih rupanya bukanlah bersih sangat. PAS telah memberikan beras dan wang RM 50 kepada setiap pengundi melalui program lawatan rumah ke rumah yang dibuat oleh Muslimat PAS. Penduduk kampung Tebok, Permatang Raja mendakwa PAS menggunakan strategi kotor ini untuk mendapatkan undi mereka.

9 ulasan:

mat_terab berkata...

Kalau dah perompak yang selalu duk buat kerja merompak tak dak sapa yang nak percaya kalau di tuduh orang lain merompak......

Jeffry berkata...

PERGHHH!!. NI LER YG PAS LAUNG2KAN.."UNDI PAS MASUK SYURGA, DPT BERAS, DPT RM50!"..HEHEHE

mimpi916 berkata...

Sebenarnya benda ni dah lama berlaku.. Selalunya orang tua yang dapat duit camni.. Yup, betul..muslimah yang selalu bagi kpd orang kampung.. Bilakan politik kita akan betul2 bersih?

Tanpa Nama berkata...

Jari telunjuk tunjuk orang..3 jari tunjuk diri sendiri..itu le ropenya..cakap x serupa bikin...
Tambahan lagi Calon Bkt. Gantang juga di tunjuk oleh DAP..takut nak bangkang...Tahniah Ngeh agar kuda belaan semakin jinak...

Cheguman@Demang Lebar Daun berkata...

Belum menguasai kerajaan lagi dah lagu tu..?

QasehNuryz berkata...

Salam,

Kalau BN yang hulur mcm tu dikatakan BN beri rasuah.Tapi kalau mereka yang hulur itu maknanya sumbangan ikhlas ajeeeer..?

ngeh3x.kutuk org slalu last2 dorg pun buat gak.

mat_terab berkata...

Tu semua Orang UMNO yang menyamar jadi orang pas yang buat semua kerja ni.....Rasuah-rasuah ni semua kerja UMNO dah sebati dan jadi darah daging depa.....Pas nak dapatkan peruntukan dari mana....? buat ceramah pun mintak derma,....ni nak bagi lagi.....Orang UMNo ja yang banyak duit, duit Komisyen kapal selam dan Shukoi Ratus-ratus juta tak habis lagi, belum masuk yang di sponser oleh tauke-tauke judi dan sebagainya............

Aiman berkata...

kahkah..projek2 mee segere yg tgh rancak bjln tu bkn bleh di anggap rasuah ke??time pilihan raya br nk buat semua??pastu bleh ckp lg blom kuasai kerajaan dh jd mcmtu.klakar laa wei..yg BN tu xda hulur mghulur laa ek??

nik berkata...

maksud aiman PAS memang hulur lah kan... Aiman tak nafikan pun...... rupanya pas ni taklah suci mana-mana. mengata UMNO kotor rupanya taik terpalit juga kat pas!

Kongsi Link Anda