Popular Today

Khamis, April 16, 2009

Cerita Perempuan Sundal?

Melalui pemerhatian dan komen-komen penyokong PAS nampaknya semua juak-juak pas mempertahankan kaum Cina dan India yang pernah mereka ludah dahulu kepada UMNO dan BN...

Kalau dahulu merekalah yang katakan pada UMNO.. jika berkawan bersama kafir akan menjadi kafir, dan sekarang sayang sangat mereka pada Cina dan India.... kalau Allah nak tunjukkan tu cepat sangat!.... inilah yang kaum Cina dan India terlupa tentang PAS....

Dalam mengadakan hubungan dengan bukan Islam dan bukan Melayu UMNO sentiasa benar dan tidak mebuat kesilapan.... apa yang PAS buat hari ini UMNO telah buat lebih lebih 50 tahun dahulu... apa yang UMNO buat dahulu samalah sebagai yang Rasulullah SAW telah buat lebih 1500 tahun dahulu.

Namun apa yang membezakan antara UMNO dan PAs dalam membina hubungan antara kaum ialah UMNO ada sesuatu yang perlu dipertahankan iaitu hak istimewa orang Melayu, martabat agama Islam dan kedaulatan raja-raja Melayu yang telah terpahat dalam perlembagaan negara...

Manakala hubungan Pas dan DAP pula.... ialah PAS akan menggadaikan apa sahaja walaupun menjual maruah bangsa dan agama demi tercapai cita-cita politik mereka....

Namun itu semua sejarah...

Sebenarnya PAS ni dah tak hirau bila kita kata mereka gadai ke, pengkhianat ke, pelacur ke, perempuan sundal ke, atau sebagainya..... kita berilah fakta sebesar gunung sekali pun... kita berilah ayat Quran sekalipun... semua akan ditolak punya....

Kalau dahulu merekalah yang menghina dan membidas Chua Soi Lek..... kali ini mereka juga yang mempertahankan Elizabeth Wong atas alasan menceroboh urusan peribadi... jika menggunakan alasan menceroboh urusan peribadi maka semua manusia maksum.... jadi Chua Soi Lek taklah bersalah.. ataupun double standart... inilah nama keadilan dalam Pas dan Pakatan Rakyat.. kalau begitu semua jenayah yang jika diletak atas nama menceroboh peribadi bukanlah satu kesalahan seperti rasuah, politik wang... semua urusan peribadi...

Inilah makna keadilan dalam PAS dan Pakatan rakyat...

Tapi yang penting inilah apa yang mereka buat dan inilah yang perlu kita sebut berulang-ulang.. tanpa jemu.... kerana ini adalah kebenaran…. Kebenaran perlu diserlahkan… jika kebernaran terserlan maka kebatilan akan terhapus…

Agaknya apa yang mereka tuduh UMNO racist bila mempertahankan hak Melayu dan Islam.. Jika mempertahankan Melayu dan Islam sebagai racist... apa yang tak rasict?...

Saya ingin umpamakan PAS ni macam seorang perempuan sundal yang hendak sesuatu jawatan... ala macam filem orang putih.. thuuih... thuuihh..

Sanggup bogel, jual meruah, zina dan sebagainya yang penting dapatkan jawatan yang mereka hasratkan.... dah cara PAS pun sundal gak.... tapi yang penting PAS menang... tak kiralah sundal pun sundallah... inilah akibat bila sundal dihalalkan oleh PAS..

5 ulasan:

PARPUKARI berkata...

BETUL AKU SETUJU ASPIRASI!

INILAH SEBENARNYA PAS, DEMI KUASA SANGGUP BUAT APA SAHAJA!

PASAL ITULAH MELAYU SENDIRI PUN TAKUT NAK MENDEKATI PAS!

PAS PARTI WEREWOLF!

noi/moi berkata...

WOI....BUDAK NGOK UMNO KAN KA USTAZAH HADHARI HAMPA JUGA ADA BAGI FATWA SUNDAL KALAU DARURAT ITU DIBOLEHKAN!!!!!!!!

LA NI TENGAH DARURAT LA PASAI UMNO DAH NAK MAMPUIH SANGAT DAH NI..

SUDAL
UMNOLAH YANG MENYUNDALKAN HUKUM HUKUM ALLAH DENGAN MEMBERI SEJUTA ALASAN AGAR PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD TIDAK DILAKSANAKAN.
UMNOLAH YANG MENYUNDALKAN BAHASA IBUNDA.
BAK KATA ORANG ORANG UMNO PENYUNDALAN DAN UMNO IBARAT ISI DAN KUKU

Bila RAKYAT kata si umno itu perompak, maka berekor-ekorlah Beruk, Ungka dan Siamang dari parti pelesit itu yang mempertahankan kerja sundal yang telah pemimpin mereka lakukan.

Sekarang tolong nafikan kenyataan berikut bersandar fakta yang jelas. Kalau kalian gagal menafikannya dengan fakta yang jelas, maka sahihlah perangai kalian lebih buruk daripada BABI yang makan najis.

Kepada pemimpin, blogger dan pencacai umno yang mencecir tak sudah, lebih baik kalian cari bukti untuk menafikan apa yang dinyatakan di bawah ini. Itupun kalau kalian ada maruah, kalau takde…… serupa bangkai…!!!!!!!!


Umno sedang merancang tunjuk perasaan besar-besaran membantah kepupusan tanah rezab Melayu di seluruh negara. Umno tidak dapat bersabar lagi kerana Raja-Raja Melayu ramai yang sebak dan menangis.

Umno akan mempersoalkan berapakah keluasan tanah rezab Melayu sekarang berbanding 50 dahulu? Mengapakah tanah-tanah-tanah milik melayu di Pulau Pinang sudah hampir pupus? Kerana DAP? Atau kerana pengkhianatan Umno? Tanah rezab di Selangor, Kuala Lumpur, Johor, Perak, Pahang, Negeri Sembilan dan negeri-negeri lain masih banyakkah?

Bukankah telah adalah peraturan supaya setiap tanah rezab yang diambil alih hendaklah diganti tetapi mengapa ia telah berkurangan? Lupakah Umno bahawa 139,409 hektar tanah rezab Melayu di negeri-negeri tersebut telah dibatalkan oleh kerajaan yang dikepalai Umno dan hanya 77,208 hektar sahaja yang diganti semula. Masih terdapat baki 62,201 hektar yang perlu diganti oleh kerajaan yang dikepalai Umno dan ini menunjukkan kerajaan yang dikepalai Umno gagal untuk mempertahankan tanah rezab Melayu sebagai benteng akhir kekuatan politik Melayu.

Sejumlah tiga juta hektar pada tahun 1957 mengecil menjadi 1.7 juta hektar pada tahun 1995, iaitu merosot hamper 44% daripada asal bersamaan 1.2% kemerosotan setiap tahun.

Pengambilan tertinggi tanah rezab Melayu yang tidak diganti berlaku di Kuala Lumpur iaitu daripada 1.067.5 hektar keluasanan sebelumnya kepada 787.1 hektar pada tahun 1995. Diikuti Kedah, 820.6 hektar pada tahun 1995 berbanding sebelumnya 964.9 hektar. Selangor memiliki 173,599.16 hektar berbanding sebelumnya sebanyak 181,658.62 hektar. Pulau Pinang pada tahun 1975 memiliki 67.410 ekar atau 34% daripada seluruh tanah yang didaftarkan menurun menjadi 31.815 ekar pada tahun 1985.

nik noi berkata...

PAS tak layak nak cerita tentang UMNO.... kerana PAS lebih busuk dari UMNO....

moi/noi berkata...

HIDUP PAS, HIDUP SEKS BEBAS, HIDUP ELI.

Anti Hipokrit berkata...

Ustazah-ustazah PAS yang menyokong ELI, lebih baik balik rumah jaga cucu-cicit perempuan supaya tidak terjebak dengan perangai macam ELI.

Kongsi Link Anda