Popular Today

Sabtu, April 04, 2009

Pas akui pengundi Bukit Gantang menolak penderhaka!


Inilah hakikatnya!... penderhaka tetap penderhaka, pengkhianat tetap pengkhianat! tidak kira UMNO, PAS, PKR, DAP, MCA atau sebagainya

Penderhakaan tetap ditolak... jika UMNO dulu dituduh menderhaka UMNO ditolak, tetapi UMNO telah sembah mohon ampun dan kini menjadi sejarah... tetapi kini PAS dan Pakatan Rakyat yang menderhaka, maka orang Melayu menolak PAS dan Pakatan Rakyat!

Tiada beza antara satu penderhakaan dan penderhakaan yang lain.... kesilapan PAS dan Pakatan Rakyat ialah mereka merestui penderhakaan pemimpin mereka dan mereka menghasut rakyat pula untuk menderhaka seperti mereka... inilah sebenarnya sifat iblis Laknatullah... inilah sebenarnya punca PAS dan Pakatan Rakyat ditolak oleh orang Melayu di Bukit Gantang..

Orang Melayu tidak suka mana-mana pihak yang menderhaka kepada raja mereka... raja adalah raja iaitu simbol kedaulatan orang Melayu dan martabat bangsa Melayu...

Baki 2 hari lagi untuk hari pengundian, Pas hari ini mendakwa ia masih ketinggalan dari segi sokongan pengundi Melayu berbanding Barisan Nasional.

Pengarah Pilihan raya Pas Pusat, Datuk Mustaffa Ali, bagaimanapun menegaskan jentera pilihan raya parti itu berjaya merapatkan jurang sokongan pengundi Melayu itu yang kini didakwanya tidak jauh berbeza.

"Menjelang 7 April ini kita akan menutup jurang itu, insyaAllah. Bagaimanapun dari segi sokongan pengundi Cina dan India di Bukit Gantang, Pas masih lagi mendahului BN," katanya pada sidang akhbar di Markas Pas Air Kuning di sini, hari ini.

Kenyataan Mustaffa itu sekaligus mengesahkan kenyataan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Rabu lalu bahawa pengundi Melayu dalam kawasan pilihan raya kecil Bukit Gantang menunjukkan perubahan sikap lebih positif selepas beberapa hari jentera pilihan raya BN berkempen.

Semalam, Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa, sekadar menyifatkan kenyataan Muhyiddin itu sebagai kata-kata motivasi untuk petugas BN pada pilihan raya kecil parlimen berkenaan.

Sementara itu, ketika ditanya sama ada Pas ada menerima laporan berhubung dakwaan bahawa calonnya, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin meninggalkan majlis solat jenazah seorang ahli Umno semalam selepas beliau tidak dibenarkan menjadi imam,

Inilah sebenarnya angin perubahan sokongan yang semakin baik buat UMNO dan BN.. dan inilah masanya.....

6 ulasan:

Syammil berkata...

belasah mereka!!

Tanpa Nama berkata...

Berangan la ko... hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bodo nya kau ini.

UMNO derhaka u masih ta tahu pula, orang macam kau inilah lebih disebut sampah!

Lihat siapa bakal menang!

Tanpa Nama berkata...

Hoiiii, UMNO bayar u berapa?

I tambah double untuk cakap UMNO penderhaka, nak tak?

Unknown berkata...

mamak returns!!! yeah, UMNOputras akan terselamat!!!

mamak, mamak!!! we'll love you forever!!!

TAAVEEKUN PERAK berkata...

YA TUHAN KAMI
NIK AJIS KATA LEBIH BAIK BERKAWAN DENGAN SYAITAN
DARIPADA BERKAWAN DENGAN UMNO
BUSUK SUNGGUH HATI NYA
SEDANGKAN SETIAP HARI DIBACA AYAT PEMBUKA KATA
'AKU BERLINDUNG DENGAN MU DARI SYAITAN YANG DIREJAM'
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR
YA TUHAN KAMI
FITNAH ADALAH PERMAINAN MEREKA
SETIAP HARI DI OLAH UNTUK MENYEDAPKAN CERITA
SAYANG BUKTI SEBENARNYA TIADA
KAEDAH HEAR SAY MERUPAKAN AGENDA
MAKA BERTAKUNG-TAKUNG LAH PAK JI DAN MAK JI MENANGGUNG DOSA
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR
MAKA KAPAN KANLAH MEREKA PADA HARI SELASA
7 APRIL HARIBULAN NYA
DISERTAI DENGAN DOA PENEBUS DOSA
MOGA YANG HIDUP MENERIMA CERITA
AGAR PAS DAN PKR DIJAUHI SELAMANYA !

Kongsi Link Anda