Rabu, Jun 17, 2009

MP monyet - nafi tindakan dirancang

Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menafikan kelakuannya di Dewan Rakyat Isnin lalu adalah dirancang.

Beliau berkata, ia adalah secara spontan kerana kecewa dengan kemelut politik yang berlaku di Perak, ketika ini.

Aku nak tanya Nizar jika tidak dirancang bagaimana boleh MP beberapa pembangkang lain mengikut lengkap dengan pelilit kepala... Kita lihat MP PAS yang terlibat dengan tindakan Nizar ini terdiri dari kumpulan pro erdogan.

Aku rasa ini alasan paling bodoh aku dengar dari MP monyet dan MP mangkuk ayun ni.

4 ulasan:

shonzu berkata...

Nizar keparat ingat rakyat Malaysia boleh diperbodohkan seperti pengikut2 dia di Perak tu. Kalau tidak dirancang, takkan la ada MP lain yang bawa lilitan kepala tu juga. Mangkuk @ monyet @ Penderhaka sungguh Nizar keparat ni.

Nizar hakk ptuihhhh !

Tanpa Nama berkata...

Nizar ni bacul,kalau berani buat,berani tanggunglah,yang tak dirancang tu berak atau kencing dalam seluar.Jangan nak buat macam hero tapi bacul.

Tanpa Nama berkata...

Setahu aku orang UMNO ni banyak dikalangan ustaz terutama dari timur tengah! tapi takkan tak boleh ajar anak buah supaya beradap bila menulis, ini tidak, elok2 ALLAH cipta manusia (Nizar) dituduhnya binatang! sumpah seranah! Mcm mn la golongan org muda tak sokong BN/UMNO, cakap dah la buruk, belum lagi perbuatan. Astaghfirullah.....

Aspirasi berkata...

Aku rasa dalam PAS lagi ramai ustaz, pak lebai, ulama, tn guru dan semualah... tapi mulut mereka lagilah macam sampah... sumpah seranah hanya mainan mereka... aku percaya nik aziz akan keluarkan segala fatwa supaya boleh sumpah seranah.. maklumlah n.ajis semua boleh... kalau tuhan mencarut... apatah lagi manusia... ini semua ajaran PAS!

Kongsi Link Anda