Popular Today

Isnin, Julai 13, 2009

Blogger Pakatan Rakyat hina Mufti

Dato' Seri Harusani, Mufti Perak selalu di kenali sebagai seorang yang memperjuangkan kebenaran tanpa mengenal siapa... teringat sewaktu masa dahulu masa beliau menegur kerajaan terhadap isu pertandingan ratu cantik dan isu sureheboh TV3.. pada masa itu semua mahluk pembangkang ini menyokong Mufti Perak dan mengagungkannya sebagi Mufti yang patut dihormati..

Tapi itu sejarah, kini Mufti Perak ini tidak berpihak kepada pembangkang maka semua jentera propaganda, jentera fitnah pembangkang menghina dan memalukan mufti perak ini. terbaru Malaysiawave blog proanwar dan pakatan Rakyat sekali lagi menghina Mufti Perak.

Tokoh #1 yang membawa propaganda ini adalah Harussani Zakaria. Beliau adalah seorang mufti yang tidak fasih berbahasa Arab. Saya pernah dengar Mufti Albania dan Bosnia pun fasih berbahasa Arab, tapi Mufti Perak cakap Arab pun tak boleh.

Ramai yang terlupa siapa itu mufti perak sewaktu masa isu ratu cantik dan sure heboh, Beliau bukanlah mufti sesat macam ulamak politikus PAS yang membawa fatwa sesuka hati.. beliau ialah orang yang sentiasa menegakkan kebenaran...

Rakyat perlu menilai siapakah sebenarnya Pakatan Rakyat ini... mereka ini hanya penipu dan syaitan rakus untuk perut mereka sendiri...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda