Isnin, Julai 06, 2009

manek Urai - waspada fitnah PAS pecah belahkan jentera UMNO

Jika pihak pembangkang mengatakan UMNO Manik Urai pecah kepada kepada 2 team,calon tidak diterima oleh ahli UMNO sendiri , ini komen oleh Ketua Bahagian UMNO Kuala Krai Datuk Ramzi Abd Rahman

“Dia diterima oleh semua kumpulan, termasuk veteran UMNO di Kuala Krai,” kata Ramzi.
Pemilihan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kuala Krai, sebagai calon BN pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manik Urai, Kelantan adalah pilihan terbaik untuk para pengundi di kawasan itu, kata Datuk Seri Najib Razak.

Tidak hairanlah jika Perdana Menteri menaruh keyakinan kepada Tuan Aziz berdasarkan kemampuannya dalam melaksanakan tugas sebagai pegawai Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) dan daya kepimpinan beliau selama ini yang mengatasi calon Pas berdasarkan rekod perkhidmatan dan kemampuannya.

"Calon kita ini terbukti kemampuannya sebagai pegawai Kesedar dan dia ni banyak berurusan dengan orang ramai dan orang tempatan.

"Orang tempatan kenali dia dan kalau kita lihat dari segi kemampuan dan daya kepimpinannya, saya lihat apa yang telah dia lakukan selama ini mengatasi calon Pas dari segi 'track record' dan kemampuannya.

"Maknanya kita telah menetapkan calon yang terbaik untuk para pengundi di Manek Urai," kata Najib mengulas keupayaan Tuan Aziz.

1 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..UMNO KENE AGRESIF. LINCAH DAN PADU BRU ADE HARAPAN BLH MENANG DI M.U. PENGUNDI MUDA JGN DI LUPA. INSYALLAH ADE HARAPAN

Kongsi Link Anda