Selasa, Julai 21, 2009

Kes Liwat Anwar - Kan... cakap dah!


Memanglah dari dahulu boleh diagak dah dengan tindakan Anwar ni... dulu dia juga yang timbulkan isu Abdul Gani yang dituduh pernah terlibat memalsukan kes mata lebamnya.

Kini dikaitkan pula dengan isu liwat.. Penasihat PKR, yang juga ketua pembangkang, akan membuat dua aduan polis berhubung "kenyataan-kenyataan palsu" yang terdapat dalam afidavit pertuduhan liwat terhadapnya.

Anwar... anwar... ini semua skrip Yahudi yang ko belajar nikan dari CIA Amerika...

Lepas ni Anwar macam biasa... akan ragukan pula bukti, afidavit, saksi, mahkamah dan sebaginya.... yang penting biat media menjadi hakim dan mahkamah...

1 ulasan:

Anak Lenggong berkata...

Memang dah dijangka daripada awal..anwar akan mencari berbagai-bagai alasan untuk melambatkan kes nya daripada perbicaraan..ini lah cara yang dilakukan oleh anwar sewaktu perbicaraan kes liwat kali pertama dahulu..

Sekiranya dia benar-benar tidak bersalah apa yang ditakutkan sangat ..hadapi lah perbicaraan tersebut dengan para peguam yang mengatakan bukti tak cukup dan relevan tu..sebab sekiranya bukti tak cukup sudah tentu lah hukuman didunia ini boleh dielakkan..dan tunggu sahaja lah hukuman diakhirat kelak

Kongsi Link Anda