Ahad, Julai 19, 2009

Nizar Sudah Sesat - hayatilah surah Al-Baqarah, Ayat 6 hingga 13



Dahulu Mufti Perak sudah mengatakan hampir 100,000 orang melayu murtad. Kini apa yang dikatakan oleh beliau adalah benar. Orang melayu pakatan sudah murtad kepada agama kristian. Dan agenda pendakyah kristian sudah hampir berjaya menghancurkan orang islam di Malaysia.

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

Kenalilah orang kafir jahanam yang menjadi sahabat PAS... Hayatilah Surah Al-Baqarah ini, Ayat 6-hingga 13

[6]Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.

[7](Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar.

[8]Dan di antara manusia ada yang berkata: "Kami telah beriman kepada Allah dan kepada hari akhirat"; padahal mereka sebenarnya tidak beriman.

[9]Mereka hendak memperdayakan Allah dan orang-orang yang beriman, padahal mereka hanya memperdaya dirinya sendiri, sedang mereka tidak menyedarinya.

[10]Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat penyakit (syak dan hasad dengki), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran).

[11]Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Janganlah kamu membuat bencana dan kerosakan di muka bumi", mereka menjawab: " Sesungguhnya kami orang-orang yang hanya membuat kebaikan".

[12]Ketahuilah! Bahawa sesungguhnya mereka itulah orang-orang yang sebenar-benarnya membuat bencana dan kerosakan, tetapi mereka tidak menyedarinya.

[13]Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman". Mereka menjawab: "Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?" Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yang sebenarnya).

Allah telah menjelaskan siapakah orang kafir yang sebenarnya...Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka.. Apatah lagi apabila PAS menghina Ayat Allah apabila membenarkan orang kafir membaca potongan Ayat Al-Quran...

Nauzubillah.. kini pemimpin mereka pula 'menyerupai tindakan orang kafir'... 'tasyabbaha' membawa lilin yang sudah pasti tidak ada dalam ajaran Islam... Sahlah PAS semakin sesat.... disesatkan oleh DAP kafir!

Rujukan : Kingdomofheaven

6 ulasan:

eXception berkata...

Saya nak copy artikel ini ke dalam blog. boleh?

Aspirasi berkata...

silakan....

Tungaklangit berkata...

SEMOGA ALLAH MENYELAMATKAN KITA DARI KEMURKAAN NYA...

SALAM BRO

Tanpa Nama berkata...

for heaven saklepas keluar e.....pls don't play-play with religion lar............pergi sembahyang jumaat, lepas keluar ambil duit kopi........minggu depan pergi sembahyang jumaat lagi...........hahahaha

Tanpa Nama berkata...

nak maju macam mana ni,bila mcm ni nak berubah,rakyat dah sedar,semua dah meroyan bagai nak gila,Tak tau ler mungkin semua pemimpin UMNO n BN tu semua nya MAKSUM belaka, buat ape pun tak dosaada yang rumah sampa berjuta juta pun tak payah rujuk hadis n AlQuran ke dari mana datangnya tu tu.......

Bayan berkata...

Kesian orang melayu Bukit Gantang punyai wakil rakyat songsang.Punyai agama dperlekehkan.Tolong Ulamak PAS jawab.Kalau tak jawab masuk neraka.

Kongsi Link Anda