Khamis, Julai 16, 2009

Terkini Perbicaraan kes Liwat - Anwar telah rancang skrip

Sebenarnya sebelum perbicaraan kes liwat ini, Anwar telah merancang awal-awal skripnya di Mahkamah sebagaimana yang beliau mahukan...

Terkini isu Misteri 'sakit' Sulaiman Abdullah, siapa bakal ketua peguambela?... ini semuanya hanyalah lakonan yang telah di skripkan oleh manusia durjana bernama Anwar ini....

sebelum ini kita telah melihat banyak tindakan beliau yang tujuannya yang pertama ialah:

1- melewat-lewatkan perbicaraan
2- menggugurkan kes liwat

Dalam tujuan melewat-lewatkan kes beliau, kita telah melihat tindakan beliau beberapa kali untuk menangguhkan perbicaraan lewat ini termasuklah memohon menangguhkan perbicaraan, isu ketua peguam yang sakit dan terkini mohon untuk menggantikan ketua peguam beliau...


anwar aljuburi menari-nari

Manakala bagi tujuan yang menggugurkan kes liwat, kita dapat saksikan usaha beliau untuk menggugurkan kes, usaha untuk meragukan bahan bukti melalui permohonan untuk mendapatkan bahan bukti..

Sebenarnya banyak cakap-cakap orang mengenai isu penariakn diri ketua peguam beliau yang dikatakan sakait, ada yang mengandaikan bahawa ianya hanya helah untuk beliau tarik diri dari kes Anwar kerana yakin Anwar terlibat dengan isu liwat ini.... begitulah juga usaha Anwar untuk menggugurkan kes, dan mendapatkan bahan bukti yang menimbulkan persoalan... jikalah anwar tidak meliwat kenapa beliau takut untuk berhadapan dengan mahkamah...

Sekarang Skrip Anwar ialah cuba menyalahkah mehkamah dan menuduh mahkamah sebagai zalim dan kejam... ini semuanya adalah skrip[ yang telah dicipta oleh Anwar durjana ini... Rakyat tertanya-tanya apa yang anwar takutkan jika beliau tidak bersalah... cara Anwar bertindak menangani isu ini seperti membuktikan beliau melakukan liwat terhadap saiful khasnya apa beliau mahu bersungguh mengurkan kes ini walau belum dibicarakan...

Biarkan bukti bercakap... mengenai tindakan Anwar dan biarkan Mahkamah menilai setiap hujah dan bukti yang ada....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Camana you senang2 je buat kesimpulan...? Apa komen you ttg isu Tahun 1998? Satu Malaysia dah tahu itu kes konspirasi... Apa lagi yang you coba utk tegakkan.. Anwar kalah hanya oleh sistem kehakiman yang tidak telus, berat sebelah, penipu dan keparat... Tahukah anda perangai si Ghani Patail tu... Datang Sabah bercuti minum2 tapai dan mabuk2an sahaja kerjanya... Tak percaya takpa

Tanpa Nama berkata...

Lihat lah Video berkaitan...

kenyataan hakim sendiri yang menyebut bahawa yakin Anwar terlibat cuma tidak mempunyai bukti yang cukup..

Tanpa Nama berkata...

Camano aku tak percaya!!!!kau lihat telatah AL-JUBBORY MU!!!tahun 1998
kerajaan cover dio..buat tudohan lain.lahni dio buet lagi hal yg samo camano aku takcaya... mu lihat macam-macam dio buat helah..
mengelabah sana sini..
TAK USAHLAH MENUDOH TAMPA BUKTI..
KITA HARUS MENERIMA HAKIKATNYA..
cuba-cuba mu tanya DSAI seronok-kah...wakakakakaka....

Tanpa Nama berkata...

BERANI KRN BENAR TAKUT KRN SALAH
BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH, BRANI KRN BNAR TKUT KRN SALAH, BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH, BERANI KRN BENAR TAKUT KRN SALAH...................PI DOK LARI KAT KEDUTAAN TURKI ITU KENAPA? JAWAB LAH WAHAI PENCANDU DUIT HARAM YAHUDI SEMUAQ?

Kongsi Link Anda