Khamis, Julai 16, 2009

Lebih baik tangkap Nik Aziz dari Muhyidin kerana janji palsu


Anwar masih mahu melepaskan geram atas kemenangan tipis Pakatan Rakyat atau PAS di Manik Urai kerana isu janji jambatan oleh Muhyidin...

Dari sudut undang-undang ia adalah salah, dan saya cabar kalau SPRM betul-betul amanah, tangkap dan siasat Muhyidin kerana buat janji palsu.

Dari sudut undang-undang ia adalah salah, dan saya cabar kalau SPRM betul-betul amanah, tangkap dan siasat Muhyidin kerana buat janji palsu.Kalau dia beranilah…Mana boleh kalau hendak jambatan pangkah Umno-BN. Pangkah BN pada 14 haribulan, 15 haribulan buat jambatan, begitu? Dia ingat bapak dia punya negeri - DSAI
Tangkap Muhyidin Kerana Janji Palsu !

Itulah antara yang diungkapkan Anwar .... tetapi bagaimana pula dengan janji oleh pembangkang kalau PAS... Nik Aziz kata undi PAS masuk syurga... SPRM rasanya perlu buat siasatan juga... apa jadi jika pangkah PAS pun masuk neraka.... bagaimana juga kalau pangkah PAS tak dapat pahala.. maklumlah PASkan parti Ajaran Sesat...

Sudahlah Anwar... berapa banyak janji yang Anwar buat masa pilihanraya Kecil Permatang Pauh.... menang hari ini esok kita ke Putrajaya... menang di Putrajaya 16 September kita tubuh kerajaan baru..... berapa banyak janji palsu yang Anwar lemparkan.... kita dia pula bercakap tentang janji palsu.... cerminlah diri dahulu!.. ingat Malaysia ni bapak dia yang punya ke!

3 ulasan:

Anak Lenggong berkata...

Sudah laa nuar...baik ko fikir camner nak selesaikan kes liwat ko tu..nie tak ko asyik main tarik tali jee...kalau betul ko tak buat buat pe ko susah-susahkan perkara ini..lebih baik selesai lagi bagus pee..dapat la cuci taik yang bertempek kat muka ko tu..orang kata berani kerana benar..takut kerana salah...

Nuar ko lagi mangkuk hayun..punya laa nak kan sokongan pengundi ko sanggup menjadi pembohong besar dengan menyatakan bahawa menang je di MU ..2 hari lepas tu ko akan bawa isu pampasan minyak di parlimen...woiii nuar kalau nak jadik pembelit pun berpada pada laa bukan semua orang bongok cam penyokong ko tu..mana ada persidangan parlimen waktu ni..kah kah kah..yang penyokong bangangg pulak siap nyahut takbir tampa mengetahui yang mereka tu telah dikelengtong oleh nuar aljaburi...

Jeffry berkata...

SLM BRO...ANUWAR TAU TABUR JANJI MCM TANAM TEBU DI BBIR MULUT JEK..LEPAS KUNYAH HAMPAS TEBU DI LUDAH KAT MUKE PENGUNDI SEMULA. DASAR ANAK HA..HA..HARUNN!

Tanpa Nama berkata...

Hei Tambi !!!! Lu apa cakap ni ,lu cerminlah muka lu sendiri , lu jgn cakap orglah lu lagi RAJA PENIPU , PEMBELIT , KELENGTONG , ya senang semua yg jahat semua lu lah . Lu patut sudah lama goodbye lah , lu banyak jahat punya olglah .....tapi tak pa...tak lama lagi lu pun blh luluk diam2 sana tu Sg Buluh ...lagi lama lu luluk lagi aman ini Malaysia...klu blh tak payah keluarlah sampai lu betul2 goodbye!!!!

Kongsi Link Anda