Sabtu, Ogos 01, 2009

TPM malu sikap pemimpin pembangkang pertikai hak keistimewaan org Melayu

TPM malu dgn sikap pemimpin pembangkang Melayu yg pertikai hak keistimewaan org Melayu,kedudukan Raja Melayu&perlembagaan Negara..

Sikap keterlaluan pemimpin pembangkang seprti PKR yang menolak hak Istimewa orang Melayu, DEB mahu dihapuskan, tiada lagi kouta dan sebagainya. Manakala PAS pula kononnya hanya berpegang kepada Islam dan Menolak Melayu sebagaimana kata nik Aziz.

Hakikatnya hak keistimewaan orang Melayu adalah usaha pemimpin terdahulu untuk memberi keadilan sosial dan ekonomi kepada Melayu akibat ketidakadilan dasar penjajah British yang buat dasar dan perintah dan berlakunya diskriminasi dari segi pendidikan, ekonomi dan sosial orang Melayu sebagai rakyat asal tanah Melayu.

Memang sikap pemimpin Melayu pembangkang yang menafikan hak Melayu dari terus dibela memang amat dikesali. Orang Melayu patut menentang pengkhianat Melayu seperti ini,

Aspirasi Bangsa

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia orang nama je Melayu tapi jiwa yahudi. Tokey dia kan anak angkat Yahudi.

eXception berkata...

Aku pun malu nak ngaku diorang tu sebangsa dgn aku, mungkin puak Yahudi sesat agaknya diorg ni....

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Kongsi Link Anda