Popular Today

Ahad, Oktober 11, 2009

Kemenangan mutlak BN

Keputusan RASMI PRK N 31 Bagan Pinang. BN 8,013 undi, Pas 2,578. Undi di tolak 223. BN menang dengan majoriti 5,435 undi. TAHNIAH SEMUA.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terlebih dulu den ucapkan tahniah buek TS Isa Samad & UBN. Lopeh ni kito dongar pulak lagu akademi fantasia Parti Ajaran Sesat.

1. Oh Pengundi Hantu
2. UMNO Yang Ganas
3. Oh SPR Yang Tak Telus
4. Cinta Ku 4 Kali Berkecai
4. Mengapa Demo Tolak Sorga Ku

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

Alhamdulillah...

Tahniah TS Isa kerna dipilih menjadi ADUN Bagan Pinang. Tahniah juga pada penyokong dan blogger penyokong Barisan Nasional kerana membuatkan TS Isa menang dengan majoriti besar.

Tapi percayalah, selepas ini pelbagai tuduhan dari Pengencing Rakyat terutama PAS akan lempar pada pihak SPR, Polis, Tentera, UMNO dan BN.

Usaha kita sebenarnya tidak berakhir disini, langkah yang seterusnya adalah terus mendedahkan segala pembohongan puak Pengencing Rakyat ini. Biar rakyat menghukum semua tindakan mereka pada PRU ke-13 nanti. InsyaAllah.....


PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

Tanpa Nama berkata...

Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. PAS menang, kaki bontot akan jadi PM. PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan

YANG GAMBI berkata...

Rakyat tidak selamanya menerima cramah penipuan, fitnah dan caci maki PAS-pakatan......

Rakyat telah menguji mereka di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah, ternyata mereka hanya pandai berhujah fitnah, tetapi tidak mampu melaksanakan janji-janji merreka.

Itulah balasan kepada pendusta......

KHAIRUL NAZRI berkata...

1. Tahniah ADC ucapkan kepada BN kerana berjaya memenangi hati pengundi di Bagan Pinang supaya memilih BN sebagai wakil suara keramat mereka di kawasan ini. Tetapi, tahniah juga kepada sikap dedikasi, disiplin serta usaha kerja kuat para petugas BN yang tampak konsisten menghadapi provokasi serta celaan dari parti pembangkang yang lebih menjurus kepada kempen main-main kebudak-budakan.

2. Walau bagaimanapun, usah kita lupa dengan kemenangan ini kerana ia hanya bersifat sementara. Tetapi sebaliknya, permulaan bagi tugas berat yang menanti dihadapan sana selepas kita membuat pelbagai janji dan madah berhelah. Jangan kita sebaliknya selepas ini berubah menjadi lembu yang hanya berpegang kepada tali seperti mana terjadi kepada kerajaan PR.

3. Jadikan kemenangan ini sebagai titik-tolak untuk mencapai kejayaan yang lebih besar, memberikan khidmat yang lebih teratur, adil dan bijaksana, menutup segala tohmahan pembangkang, berdisplin, ikhlas serta jujur. Rakyat didahulukan, pencapaian senantiasa diutamakan. Insyaallah.

Syabas UMNO/BN - Dahulu, Kini dan Selamanya

Kongsi Link Anda