Popular Today

Ahad, Februari 28, 2010

Fairus sedia dedahkan kurap Guan Eng


Hari ini PKR mendapat kejutan lagi apabila bekas ketua menteri 1 pulau pinang dari pkr fairus khairuddin umum sertai umno.

Beliau merupakan bekas TKM 1 kerajaan DAP Pulau Pinang.. Pastinya sangat kenal Lim Guan Eng, khalifah yang di sayangi PAS seMalaysia..

Banyak tuduhan yang dilemparkan oleh pakatan DAP termasuk Anwar sendiri.. Sudah masanya Fairus bangun dan beri penjelasan setelah sekian lama mendiamkan diri.

Adakah dakwaan beliau meletakkan jawatan dalam PKR dan kerajaan negeri kerana nak sambung belajar .. Ini semua konspirasi Guan Eng untuk jatuhkan pemimpin yang perjuangkan Melayu dan Islam.

Bila seorang lagi pemimpin PKR perjuangkan Melayu dan Islam pastinya politik mereka pasti dibunuh... Terbaru ialah Datuk Zahrain.... Ahli Parlimen PKR Bayan Baru..

Inilah wajah sebenar Guan Eng dan Anwar.. Yang dari dahulu anti Melayu dan Islam, Malaysian Malaysia, Middle Malaysia, hak sama rata, sama rasa, depan belakang sama sahaja.

Kita perlu tanya rakyat yang diliwat dengan penipuan ANuwar.. Are u ok?. Sebagaimana anuwar tanya Saiful setelah diliwat oleh beliau...

Tentunya rakyat yang sedar halal haram, dunia dan akhirat pastinya akan menolak perbuatan keji ini... Hak Melayu dan Islam sedang diliwat DAP jahanam... yang bersekongkol dengan anjing belaan PAS dan PKR...

Banyak lagi kurap dalam pakatan rakyat yang belum terbongkar.. Jadi tokoh seperti Fairus ini perlu digunakan semaksimum mungkin untuk mendedahkan kebobrokan Pakatan Rakyat Pulau Pinang yang kini semakin bernafsu untuk meratah hak Melayu Pulau Pinang

3 ulasan:

Pemuda Telok Datok berkata...

Salam.pohon izin n3 untuk paparan Pemuda Telok Datok..

L Bro M berkata...

x masuk akal langsung,, hempeh... nak tanya berikan sebab kenpa perlu sokong umno

Kay Du Lac berkata...

More and more people beginning to realize DAP is the man factor behind PKR members joining UMNO. However, PAS is still going strong in their own way. UMNO still needs to be very careful.

Kongsi Link Anda