Selasa, Mac 23, 2010

Hadi semakin nyanyuk!!


Siapa yang tak kenal Hadi yang kefirkan UMNO dengan manat paling popular di seantero dunia.. amanat tersebut dikenali dengan Amanat Hj Hadi..akibat amanat ini ramai orang PAS yang semakin sesat..

Jika imbas kembali, dahulu beliaulah yang berjuang menentang puak-puak kafir ini.. bahkan siapa yang bekerjasama dengan kafir pun dianggap sesat...

Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'.

Tapi kini siapalah pula peluk cium dengan DAP dan Lim kit Siang yang jelas musuh Islam yang mahu menubuhkan negara sekular!!

Terkini Hj Hadi pula minta digantikan istilah tuhan kepada Kalimah Allah dalam rukun negara yang pertama sebagaimana yang Herald Kristian hendaki. [rujuk sini]

Wah!!!.. kini HJ Hadi pula yang ikut telunjuk kristian.. agaknya Hj Hadi ni dah tekena minum 'holy water' agaknya ni... mungkin dah nyanyuk Hj Hadi ni macam Nik Ajis..

"Saya minta supaya kerajaan meminda Rukun Negara yang pertama, kepada kepercayaan kepada Allah," tegas Hadi.

Katanya lagi, al-Quran tidak pernah menghalang penganut agama lain daripada menggunakan kalimah Allah semasa hayat Nabi Muhammad SAW.

Itulah tok guru politik atau kata ANuwar Tok Guru terompah yang layak bawa masuk jamban sahaja.. dahulu kata lain sekarang kata lain... Islam hanya alat mereka yang untuk dipermainkan semata-mata.

Nukilan : Aspirasibangsa

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ni dah pening, Allah yang kita sembah 5 kali semalam tu sama ka dengan Allah Keristian, Kalau sama, maknanya Islam ni agama yang menyusahkan lah kerana tiap-tiap hari kena sembah. Keristian seminggu sekali saja. itu pun tak wajib. Kalau islam sekali ja tak sembahyang tebakar kau kat dalam neraka tu. Ehhhh PENING PENING PENING....

Kongsi Link Anda