Popular Today

Jumaat, Mac 19, 2010

Pendedahan Parlimen #2 : Bukti DAP anti Melayu dan Islam

Parlimen kini bukan lagi tempat pembangkang nak bermegah dan menunjuk hero, kini pembangkang semakin kecut di parlimen.. ANUwar ALjuburi semalampun tidak masuk ke PArlmen apabila pendedahan demi pendedahan memperlihatkan tembelang busuk Pakatan Rosak...

Selepas semalam mendedahkan rahsia 916 serta usahan membeli MP BN yang merupakan rancangan Yahudi yang diketuai oleh presiden Gay Malaysia, ANUwar ALjuburi.. Pndedahan selanjutnya mengenai LIM Guan Eng yang sebenarnya ditendang oleh DAP Melaka, sehingga terpaksa merempat ke negeri lain, iaitu Pulau Pinang. makin hari makin terserlah sikap diktatorial, chauvinis, ekstremis, anti islam dan berfikiran ala komunis beliau. dahulu slogannya ' malaysian Malaysia tetapi apabila slogan itu menjadi propaganda bankrap yang ditolak rakyat, slogan baru Middle malaysia pula dikompangkan. Slogan bertukar kulit, agenda jahatnya tetap sama!

Slogan Malaysian Malaysia dan Middle Malaysia ialah slogan yang sama sahaja dan tiada bezapun, Slogan ini jelas membuktikan agenda perkauman sempit yang dibawa oleh LIm Guan Eng (LGE) anak beranak Lim Kit Siang (LKT)iaitu anak didik Lim Kuan Yew iaitu PAS Singapura yang bertanggungjawab menghapuskan legasi Melayu di sana.

Caranya masih sama. apa yang diajar oleh PAP kini diteruskan oleh DAP.. yang dipimpin oleh kumpulan Anak beranak dengan perkataan lain.. nepotisme, yang biasa dilaungkan oleh Pakatan ALjuburi.. Kini istilah itu tepat digunakan untuk menggambarkan politik Pakatan Aljuburi, Wan Azizah, DAn Nurul Izzah, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng, Karpal Singh dan Anaknya Gobind Singh..

Inilah pemimpin Pakatan Aljuburi yang menyebabkan Nasib bangsa Melayu dan umat Islam terpinggir dan semakin teraniaya. bukan sahaja golongan bawahan dan marhaen teraniaya, malahan institusi Islam juga dipermainkan. Bukan sahaja institusi seperti Pusat Zakat menjadi mangsa politik chauvinis mereka, malahan cubaan membatalkan sambutan perarakan maulidurasul membuktikan sikap anti Islam yang menebal dibawah kepimpinan YB Bagan.

Kegagalan LGE menjawab teguran dan kritikan saya adalah bukti bahawa LGE mengamalkan tindakan jahat dan tidak bermoral sebaliknya memilih untuk melemparkan fitnah dan tomahan yang jahat terhadap saya dan ahli keluarga, kononnya terlibat didalam tender Kelab Golf Bukit Jambul melalui syarikat bermodal RM2 yang anak saya kononnya mempunyai kepentingan. Saya telah pun mengarahkan peguam saya supaya mengambil tindakan undang-undang terhadap dia.

Namun yang paling malang, tindak tanduk diktatorial, chauvivis, ekstremis, anti Islam dan ala komunis YB Bagan mendapat sokongan daripada YB Permatang Pauh, seorang pemimpin Melayu yang kononnya menjadi juara Islam, Juara Keadilan dan juara segala juara.

Jelas disini ANuwar sebenarnya anjing belaan DAP, anjing yang dipertanggungjawab menjaga tuannya dan menyerang siapa yang menyerang tuannya... Tindakan ANUwar mempertahankan DAP menindas Islam, menjual kalimah Allah... menghina Institusi diraja adalah untuk pertahankan DAP Cauvanis ini..

DAP ialah PAP... tujuan dan matlamat mereka masih sama.... tiada satu pun berubah matlamat mereka dari dahulu kini dan selamanya.. PKR dan PAS hanyalah alat mereka... yang dipertanggungjawab menjadi si kitul untuk memastikan mereka boleh berkuasa dan seterusnya menjadi Melayu sebagaimana di Singapura...

Siapakah dalang dibelakang pemimpin durjana ini... tidak lain dan tidak bukan ialah Presiden GAY Asean. ANUwar ALjuburi..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda