Popular Today

Khamis, Mac 18, 2010

PKR semakin terdesak 'punggung terpalit tahi, tuduh yang lain busuk'

Takut, gentar dan bimbang serta pelbagai emosi yang bercampur aduk di kalangan pemimpin PKR.. ianya berikutan PKR kali ini dilondehkan oleh bekas pemimpin kanan mereka.... satu persatu rahsia PKR didedahkan menyebabkan mereka panas punggung dan tak senang duduk..

Membidas kembali kepada yang mendedahkan rahsia mereka merupakan cara paling biasa dibuat.. apatah lagi kalau menyerang secara peribadi ianya memang tindakan terdesak.

Saifuddin Nasution (bawah) hari ini melabelkan empat bekas ahlinya yang kini menjadi ahli parlimen bebas, khususnya Datuk Seri Mohd Zahrain Hashim (Bayan Baru) sebagai 'anjing penyerang' Barisan Nasional.

Istilah anjing penyerang BN?.. label hodoh kepada bekas pemimpin PKR yang telah membuat jasa kepada parti tersebut.. Saifudin boleh tuduh dan fitnah sembarangan,... tapi kemukaN BUKTI... mana dia bukti kaitan MP bebas ni dengan BN..!!!.

Kan Yusof Qardawi dah komen jangan tabur fitnah kepada orang sesuka hati... sama la tu tak kira siapa dan di mana.. jangan hukum fitnah UMNO boleh.. tapi fitnah PKR tak boleh... so mana bukti?..

Saifudin lah yang sebenarnya anjing PKR yang menyalak... dengan PKR yang semakin tersepit.. dengan pantas PKR menyalahkan orang lain.. Serangan MP bebas ini ialah isu peribadi antara PKR dan bekas ahlinya... bukanpun kaitan dengan UMNO dan BN.

Jadi janganlah nak buat hukum sesedap hati... liwat nak ikut fatwa, Kalimah Allah tak Nak ikut Fatwa.. inilah namanya mempermainkan Islam dan hukum...

PKR nak salahkan orang tapi umpama 'punggung terpalit tahi, tuduh yang lain busuk'.. PKR sendiri yang kotor busuk dan najis tapi salahkan orang lain pula...

kerana semua tuduhan terhadap UMNO hanya fitnah semata-mata, mana bukti tuduhan 'Pemimpin Umno hidangkan arak', Altantuya, kita menghadapi mereka yang merompak kekayaan rakyat dan kita berdepan juga dengan kerajaan yang mengamalkan rasuah.. hei come on la... rakyat kali ini tak tertiipu lagi la.. mana bukti..

Sudahlah.. rakyat semakin bosan dengan politik dangkal amalan PKR , DAP dan PAS.. politik yang hanya mementingkan persepsi semata-mata.. politik tipu dan fitnah... jangan cakap sahaja ada bukti tapi tak pernahpun tunjukkan.. kenapa.. memang tiada bukti, tak payahlah nak ugut, cara lama lah tu..

PKR tu cerminlah diri, ANUawr Aljuburi dah banyak berlakon dan menipu, apatah lagi memfirtnah.. jangan anggap suci sangat mamat aljuburi ni... semuany penjilat Yahudi dan Amerika..

Kongsi Link Anda