Popular Today

Khamis, Mac 18, 2010

Edisi Panas Punggung : Rakyat Malaysia didedahkan pembohongan 916!!!!

Siapa tipu siapa!!!
Jika Isteri, keluarga, Pemimpin PKR dan Pakatan boleh ditipu ANwar!!
Rakyat lagilah mudah ditipu ANuwar ALjuburi!!


Panas punggung, panas telinga dan panas jub*r...

Inilah yang terjadi kepada Anuwar apabila pembohongan beliau kepada rakyat Malaysia melalui sidang Parlimen!!!

Anuwar ialah seorang manupilator... pembohong dan penipu.. bukan sahaja menipu rakyat Malaysia bahkan menipu Yang Di Petuan AGong!!!

Satu persatu 'bom' telah dilepaskan kepada ANuwar akibat kegagalan kepimpinan Aljuburi yang hanya sebagai bangkai hidup dan boneka DAP.. Mungkin inilah yang di katakan Zulkifli Nordian mengenai sesuatu yang akan menggegarkan suasana politik negara!!

Bom pertama dilepaskan apabila 'memecahkan tembelang' ANUwar ALjuburi berhubung rancangan mengambil alih kerajaan Pusat '16 September.' Sehingga menyebabkan Aljuburi serta MP pencacai mereka 'panas punggung' sehingga mendorong beliau secara tergesa-gesa meninggalkan sidang Dewan.

Sangat menggelikan hati seseorang yang melaungkan kebebasan bersuara tetapi tidak mahu menerima suara orang lain... kemudian berlakon bodoh dengan menafikan.. inilah sindrom penafian yang menular di kalangan pemimpin Pakatan Rakyat!!

Zahrain mendedahkan bagaimana Anwar membohongi wakil rakyat pembangkang kononnya ahli-ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang akan melompat parti menyertai pembangkang lebih daripada mencukupi.

Bukan setakat itu sahaja, Aljuburi turut 'menjaja' nama Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin dengan mendakwa kononnya Seri Paduka pada satu ketika pernah menunggu di istana untuk mengesahkan jumlah ahli Parlimen BN yang melompat parti bagi menyertai pembangkang.

Beliau mengakui bahawa Yang di-Pertuan Agong telah memperkenankan pelantikannya sebagai Perdana Menteri keenam sekiranya pakatan pembangkang berjaya membentuk kerajaan Persekutuan sementara Angkatan Tentera Malaysia (ATM) juga menyokong pelantikan tersebut..



Aljuburi terus membohongi rakyat dengan mendakwa salah seorang Timbalan Speaker (Dewan Rakyat) akan mempengerusikan usul undi tidak percaya (terhadap) kerajaan dan menyokong pakatan pembangkang mengambil alih Kerajaan Persekutuan.

Serangan terhadap Anuwar ini menyebabkan pencacai ANuwar, Tian Chua dan Gobalakrisnan panas punggung!!! Kemudian bangun mendakwa Zahrain keluar PKR kerana gagal mendapat projek mengurus dan menyelenggara sebuah padang golf.

Zahrain menjawab dakwaan tersebut dengan mencabar Gobalakrishnan supaya mengulangi tuduhan itu di luar dewan supaya beliau boleh menyamannya.

Kita nak tengok samada Pencacai Aljuburi berani menyaman Zahrain atau tidak!!!! mereka ini hanya pandai menabur fitnah....

Ahli Parlimen Bayan Baru itu turut menyifatkan Anwar sebagai "raksaksa pelbagai wajah" ekoran pendiriannya yang sentiasa berubah-ubah dalam memperjuangkan orang Melayu dan kepentingan agama Islam.

Zahrain juga mendedahkan bahawa Anwar yang kini mendabik dada mahu memperkasakan institusi Islam di negara ini pernah menggelarkan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai ulama 'terompah' iaitu satu gelaran yang sinonim dengan tandas atau tempat kotor. Tetapi PKR adalah kerana parti itu terlalu 'memperhambakan diri' dan tunduk kepada DAP sedangkan Anwar pernah berjanji kepadanya bahawa mereka tidak akan sesekali mengikut telunjuk DAP.

Bom sudah meletup... wajah PKR dan ANuwar ALjuburi satu persatu didedahkan kepada rakyat!!!.. Tindakan Wakil Rakyat bebas memilih Palimen untuk menyerang Anuwar sangat tepat kerana dengan ini liputan akan lebih meluas...

Dari isu 916, MP pembangkang telah dibohong, Yang Dipertuan Agong juga dibohong, rakyat dibohong.

Isu pembelaan Melayu dan Islam jelas bahawa ANUwar ALjuburi hanyalah boneka DAP, bangkai hidup dan boneka DAP!!!.
kehidupan Politik PKR penuh dengan tipu daya, fitnah dan penipuan, rakyat, YDP Agong, pemimpin PKR... semuanya ditipu.. Malah ANuwar juga menipu Isteri dan ANaknya... dalam kes liwat!!!

.. jika Isteri dan keluarga ALjuburi, pemimpin PKR dan Pakatan sendiri ditipu oleh ANuwar .. apatah rakyat senang-senang ditipu!!!!

1 ulasan:

Kay Du Lac berkata...

I have to give credits to Zahrin, for being SO brave. The things he mentioned (if true) will have dire implications towards to PR. It really seems that Anwar is not fighting for the 'rakyat', but for himself. If this is the truth, will Malaysians believe it? Can Malaysians handle the truth?

Kongsi Link Anda