Popular Today

Rabu, Mac 03, 2010

Syed Husin si buluh tua yang cakap melalut!!

Tuduhan jahat Syed Husin, Timbalan Presiden PKR telah di sanngah hari ini.. tuduhan beliau bahawa Perletakan Jawatan beliau dari Setiausan AGung PKR bukanlah disebabkan elaun RM 50,000 yang diminta.

Bahkan jelas beliau bahawa DSAI mempelawa beliau untuk mengetuai Kumpulan Perangsang Selangor Bhd (KPS), bukan atas permintaannya. Ini semua ada bukti melalui email sulit yang dihantar kepada Anwar Aljuburi. [baca sini]

“Memadailah untuk Syed Husin membuat kajiannya sendiri sebelum cakap melalut,” katanya.


Tegasnya, semua bukti mengenai tawaran jawatan kepadanya direkodkan dalam komputer miliknya.

“Saya berharap Syed Husin yang tinggi kalibernya untuk sekurang-kurangnya menaikkan standardnya daripada standard kebudak-budakan. “Tetapi saya faham buluh tua tidak boleh dilentur lagi,” katanya.


Beliau menjelaskan adalah satu perkara yang melucukan bagi seorang pemimpin yang mempunyai jawatan tinggi dalam PKR menimbulkan isu beliau mahu jawatan Ketua Pegawai Eksekutif sebuah syarikat berkaitan kerajaan (GLC)

“RM9,000 adalah jumlah yang sangat kecil jika dibandingkan dengan jumlah gaji yang telah dibayar kepada pelbagai individu dalam dan luar parti,” katanya.


Rakyat meminta agar Salehudin dapat membuat pendedahan siapa yang dimaksudkan individu yang di bayar lebih di dalam dan luar parti.. Supaya rakyat jelas bahawa tuduhan Tim Presiden PKR ini hanyalah bersifat dendam dan berniat jahat semata-mata untuk menutuo kelemahan sendiri.

Sebagai seorang SU PKR setentunya beliau mempunyai rahsia dalaman PKR.

4 ulasan:

Anak Lenggong berkata...

Kita kena kaji semula kenapa tiba-tiba syed Hussin ini muncul dengan membuat berbagai tomahan terhadap pemimpin PKR yang keluar ....pada pandangan saya ini hanyalah mainan politik nuar brahi yang mana syed hussin hanya lah dijadikan kambinghitam oleh anuar bagi membuat tomahan tersebut. Hal ini disebabkan kesemua pemimpin yang keluar itu merupakan rakan rapat kepada anuar cthnya salehuddin tu adalah rakan baik anuar daripada mckk lagi..so sudah tentu segala perlakuan dan rahsia anuar berada didalam kocek beliau. Disebabkan takutkan segala rahsia terbongkar anuar tidak akan mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh memerangkap beliau ..begitu juga dengan kes ezam dahulu..anuar tidak berani mengeluarkan sebarang kenyataan yang mengutuk ezam sebab dia tau sekiranya ini berlaku ..pihak yang dicercanya akan bangkit membongkar segala rahsianya..sebab itu lah dia gunakan syed hussin sebagai kambing hitam.

Aspirasi berkata...

tepat apa yang Anak lenggong katakan.. semua ini adalah untuk alih perhatian..

ANwar bacul...

Tanpa Nama berkata...

Saya cadangkan supaya MP PKR dan semua orang-orang kuat PKR yang telah keluar mendedahkan segala rahsia anwar ibrahim...tetapi hmmm..setakat ni yang digunakan oleh BN dan pengampu2nya ialah rahsia yang x masuk akal yang memperbodohkan rakyat malaysia termasuk tuan punya blog ni sekali..kalau Syed Hussin buat tohmahan saman je lah dia...apa tunggu lagi...

Tanpa Nama berkata...

WEEI BULOH TUA KE BUTUH TUA

Kongsi Link Anda