Selasa, April 06, 2010

Ekslusif : Video Lanun Pakatan bakar akhbar Utusan!!





Kurang ajar dan biadap, tidak bertamadun dan macam arab jahiliyah!!!...

lanun pakatan rakyat membakar akhbar Utusan Malaysia di Mersing Johor pada 12 Mac yang lalu!!

3 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

pada aku, memang bagus dia orang bakar akhbar utusan tu tapi bakar yang hari tersebut. lagi banyak lagi bagus sebab kalau nak bakar tentu kene beli dulu. lagi banyak dibeli lagi bagus. macam bebudak ingus.
1. Marah nyamuk kelambu dibakar
2. Menunjukan sikap ganas
3. Mengajar pada pembaziran
4. Mencemar udara dan alam sekitar
5. Mengajar bebudak bermain dengan api.

Kalau fikiran tu matang, boikot je. aku dah tengok beberapa tempat yang UM tak laku malah ada yang tak nak jualpun.

Sekarang ni UM online dah ada. kenapa tak bakar jer komputer memasing?

ismeel berkata...

heh..heh,saye setuju bebenar diarang bakar um,klu leh dgn bh,tv3suku &rtm sekali,nampk sangat kedurjanaan media2 jadah ni dlm memposingkan berita2.mmg wartawan2 media2 jadah ni punyai kebolehan luar biasa dlm mengeksploitasi brt2.Tuggulah bla mampus masuk kubur nanti tahulah kaurang akan akibat berkatadusta,memfitnah,mengadu-domba7memaki hamun org &1ribu1 lgi mcm kejahatan kamu.

en kordi the tube-changer berkata...

Siapa yang kasar dan agresif..?
Main bakar-bakar pulak..?
Kalau bakar Harakah nanti..
Mereka pasti tuduh UMNO ganas pulak..
Mereka tu tak ganas..?

en kordi's blog (sini)

Kongsi Link Anda