Isnin, April 12, 2010

Helah Dr Pornstar, cara pakatan nak tipu rakyat!!

Rasanya dah hampir seminggu tak update blog ni.. nak buat macam ne.. ada tugas yangb perlu diutamakan...

Dalam seminggu ni macam-macam isu yang timbul.. tapi semua ni semua isu rekaan semata-mata... siapa lagi yang reka kalau bukan si Agen Yahudi tu lah.. ANuwar Ibrahim..

Sekali imbas pun dah tahu isu ini hanyalah isu palsu dan yang dibuat-buat oleh Pakatan... Dah memang dasar pakatan Pun yang talian hidupnya bergantung kepada isu semata-mata.

Bermula dengan isu APCO, 1 Israel, agen Isrel di PDRM.. dan lain-lain lagi.. tapi semua dakwaan ini bukannya ada bukti..

Terkini ialah si Dr Upahan Pakatan Rakyat.. dr. Porn'star'tip.. hehehehe.. katanya dia tidak akan hadiri enkues mengenai Teoh Beng Hock atas alasan dapat nasihat dari pegawai Thailand bahawa terdapat tekanan dari kerajaan Malaysia... wah hebat nampaknya si Pornstar ni...



Tapi rupanya semua tu bohong belaka apa yang di dakwa oleh Dr Pornstar ni.. jadi memang betullah tu apa yang dikatakan Nazri Azis.. bahawa si Dr Upahan PR ni pembohong rupanya.. The Unspinners mendedahkan laporan bedah siasat si Pornstar ni yang terpaksa disembunyikan faktanya oleh Pakatan Penipu khasnya si Gobind..

Dr Upahan Pornstar ni rupanya tak dapat buktikan dakwaan asalnya iaitu bahawa 80% bukti cenderong TBH ni dibunuh... dr upahan Pakatan Rakyat ini sendiri masih berbelah bahagi 50-50.

Jadi macam ne.. nak tipu rakyat lagi... jadi kepada pemabangkang sudah-sudah la.. takkan asyik nak tipu rakyat lagi...

1 ulasan:

aswancc berkata...

.
Ahli UMNO merasa kecewa dan sedih sekali,
kerana UMNO gagal mewakili Barisan Nasional.....
Oleh itu agaknya siapa yang akan menang besar di HULU SELANGOR ?
http://www.facebook.com/album.php?aid=20589&id=1788786723
.sulme

Kongsi Link Anda