Popular Today

Selasa, Ogos 10, 2010

DAP PANIK TAKUT KEBENARAN TERDEDAH


Nota ini begitu penting sekali... sebelum ini nota itu dirahsiakan namun desakan bloggers dan pembongkaran esklusif memaksa peguam kerajaan membentangkan bukti yang akhirnya dapat mendedahkan DAP lah dalang sebenar yang memaksa keadaan hinggakan TBH bunuh diri... lantas membersihkan nama kerajaan & SPRM...

Untuk makluman tiada sebab untuk seksa TBH sampai bunuh diri sebab dokumen yg telah diperolehi cukup kuat unuk mendakwa pihak terlibat... bukti ada pada salah seorang blogger he he he... dia dah tayang salinan dokumen ini... buat apa SPRM nak risikokan siasatan mereka... pasti mereka dah tau geng Pakatan ni kuat menyaman dan suka naik turun mahkamah dan kalau buat benda pelik2 sure mereka kena saman... inikan nak bunuh org... gila pa...

Source: Malaysia Today

Percaya atau tidak fitnah dan tuduhan keatas SPRM hanya untuk cover-up kes yang telah dibina SPRM yang bakal menyabitkan pimpinan DAP... selain melewatkan tindakan agensi penguatkuasaaan, merendahkan moral mereka dan akhirnya mempengaruh rakyat....

CUKUPLAH KITA DITIPU RAKAN-RAKAN... FIKIRKANLAH KALAU TERGAMAK KITA UNTUK MASIH MENYOKONG ORANG YANG MEMEPRBODOH DAN MEMBOHONGI KITA...

Aktikel berkaita kandungan nota bunuh diri Teoh Beng Hock (TBH)


Lama dah kami dok pikiq pasal surat 'suicide note' (surat bunuh diri) Teoh Beng Hock yang didedahkan oleh Jaringan Muda Melayu.

Dari maklumat yang kami dengaq, surat ini sudah lama berada di 'pasaran'. Pada awal Inkues, peguam kerajaan Tan Hock Chuan sudah ada dalam tangan surat 'suicide note'.

Suicide note ini diperolehi dari beg Teoh Beng Hock yang tertinggal di tepi kerusi tempat dia tidor semalaman bersama handphone yang bagai nak gila Ronnie Liu mahukan kembali.

"Suicide note" ini ditulis dalam bahasa Cina dan pastinya telah dihantar untuk terjemahan. Kalau setakat bahasa Cina, dah pasti hantar ke PDRM saja yang memang boleh buat translation dalam bahasa Cina. INi bermakna polis dah tahu pasal surat ini.

Peguam SPRM pun sudah tahu mengenai surat ini.

Dalam surat ini, Teoh Beng Hock menulis kepada Ean Yong dan memberitahu dia telah beritahu segala-galanya kepada SPRM. Dia terpaksa lakukan katanya. Turut juga, dia memberitahu dia akan bunuh diri.

Surat ini adalah satu2 bukti yang pastinya akan menolak habis teori2 DAP untuk salahkan SPRM dan mendedahkan salahlaku yang ada dalam DAP.

Masaalahnya, kalau sekarang baru nak submit to the court, ianya akan di spin oleh DAP dan Pakatan Rakyat. Dari segi prosedur mahkamah, ianya betul. Tapi dari segi persepsi politik, ia boleh diputarbelit.

Kenapa Tan Hock Chuan tidak bentangkan kepada Inkues? Peguam SPRM pun tahu tapi kenapa tidak mahu tuntut Tan bentangkan ke Inkues?

Apa motif Tan untuk tidak mahu keluarkan 'suicide note' ini? Adakah dia lakukan sendiri untuk tidak keluarkan? Adakah sesiapa arah atau diugut dia untuk tidak keluarkan surat ini?

Apa hal sekalipun, peguam SPRM dan PDRM tahu mengenai surat ini ... Siapa nak coverup untuk DAP ni??????

SENANG SAJA MAU FIKIR MA.... CINA MESTI TOLONG CINA MA...

Pautan Artikel Lain

Sumber: idealismalaysia

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda