Khamis, Ogos 05, 2010

Pakatan permain Akidah Islam



Sebenarnya aku menyampah tengok video ni... tapi kalau korang nak tahu inilah antara penyebab kenapa umat Islam semakin sesat sekarang.

Bila ustaz PKR ni juga mempermainkan akidah Islam. Orang macam ni tak sesuai digelar sebagai ustaz, jauh lagi gelaran ulama.. ini sesuai di panggil sebagai paderi.. sebab nak menyesatkan umat Islam.

Rasanya tak perlu pergi universiti atau tanya mufti tentang tindakan ustaz PKR ni.. dah memang jelas sesat lagi menyesatkan..

Inilah akibat 'pembaptisan' minda oleh ANwar Ibrahim terhadap pengikut, habis sesat semuanya.. lihatlah upacara ini 'Candlelight Vigil'.. sedangkan ianya dah jelas dilarang dalam Islam. Lihat Muzakarah Majlis Fatwa ini:

Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-88 yang bersidang pada 2 Oktober 2009 telah membincangkan Hukum Penglibatan Orang Islam Dalam Aktiviti Candlelight Vigil. Muzakarah telah memutuskan bahawa:

1.Islam melarang umatnya daripada terlibat dalam apa jua amalan yang bersifat ritual atau upacara agama bukan Islam.

2.Umat Islam dilarang menyertai aktiviti Candlelight Vigil kerana ia mengandungi unsur-unsur tasyabbuh dengan agama bukan Islam yang akan menjejaskan akidah umat Islam.

Lihat seterusnya di sini

Dalam bab akidah, Islam tiada kompromi dengan unsur yang boleh menyebabkan umat Islam tergelincir dari akidah Islam.

Jika merekalah (PKR) yang menjadi pemimpin nescaya Islam akan hancur, kalimah Allah telah dijual mereka, kali ini mereka menyeru umat Islam sesat bersama mereka.



Sebab itu, dalam hal ini kita dapat jelas melihat kedudukan PAS. PAS hanya sampah semata-mata dalam Pakatan.. suara mereka dan pendapat mereka telah dibeli oleh DAP.. mereka kata memperjuangkan Islam sedangkan mereka berbohong kepada umat Islam dan dahsyat lagi mereka membohong Allah swt dan Rasullullah SAW.

Di hadapan DAP mereka kata lain, di belakang DAP mereka kara lain. Negara Islam dah dibuang.. apa lagi dalam perjuangan mereka... inilah sebenrnya perjanjian syaitan yang dibuat oleh PAS dengan DAp..

PKR ini hanya layak dikuburkan sahaja, sebelum umat Islam di Malaysia terus sesat akibat angkara mereka.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda