Ahad, November 28, 2010

Anugerah tuhan atau anugerah Iblis!!!


Inilah masalahnya apabila diliwat aljuburi... tak dapat bezakan antara anugerah tuhan dengan anugerah Iblis [klik sini]...

Kata presiden tunggul PKR.. “Apakah rahsia sehingga beliau tetap kental sehingga ke hari ini. Jawapan saya, saudara Anwar Ibrahim adalah seorang insan hebat yang memang dianugerahkan Tuhan untuk kita semua untuk menjadi pemimpin rakyat."

Cuma nak lihat di manakah yang diamksudkan Anugerah Tuhan!!!

Anugerah tuhan kerana mengkhianat Melayu

Anugerah tuhan kerana jual nama Allah..

Anugerah tuhan kerana Meliwat..

Anugerah tuhan kerana Kronisme dan nepotisme

Anugerah tuhan kerana hipokrit dan munafik

Anugerah tuhan kerana jadi ajen Yahudi

ANugerah tuhan kerana jadi juara penipu

Anugerah tuhan kerana jadi boneka DAP...

Ini bukan anugerah tuhan ini namanya anugerah Iblis..... merosakkan rakyat Malaysia.. memecahbelahkan kaum... menyonsangkan akidah Islam....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku setuju..dan setuju.

Tanpa Nama berkata...

Sebab mereka bertuhankan iblis sebab itu mereka disesatkan mata hati mereka sehingga memanggil anugerah dajjal sebagai angerah tuhan? Tuhan mana satukah yang kamu sembah wahai azizah? Jika kamu sembah Allah swt kamu tidak akan gadaikan kalimah Allah swt. fikir fikirkan lah wahai umat Islam jangan sampai sesat akibat duniawi......

Tanpa Nama berkata...

Anugerah Tuhan? Pork Key maRk deer! Haram jadah punya spesis. Mangkuk jamban ayun keluar tingkap. Islamkah yang sebenarnya dibawa oleh Pork Key maRk? Pariah kesavan keling sawan hanuman mana tu baca kamasutra? Babun Gaban! Kalau nak baca mentera pun pergilah main jauh jauh, macam anjing mabuk todi jer - namewee cakap maaa! Memang patut pun Tuhan dia anugerahkan spesis pariahsit. Kapir laknat baca kamasutra pun dianggap dalil! Pork Key maRk deer!

Tanpa Nama berkata...

sabar2 jangan marah2

Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda