Popular Today

Khamis, Disember 02, 2010

Hanya ada ketuanan Anwar bukan Rakyat!!!

Menyampah betul aku dengar bila ada pemimpin PKR sebut Ketuanan Rakyat... benarkah ada ketuanan rakyat dalam Pakatan???

Apa jadahnya ketuanan rakyat dalam PKR.. dalam PKR tidak pernah ada istilah ketuanan rakyat.. kini pemimpin PKR kata .. ketuanan Rakyat.. apa yang ada dalam PKR ialah ketuanan Anwar..

Ketuanan 3 A + 1 N... Anwar.. Azizah.. Azmin dan Nurul Izzah.. Krrrrrroooonismeee...

Kini PKR nak kata dan laungkan slogan Ketuanan Rakyat.. ini pemimpin paling hipokrit... dalam PKR pun masih tak boleh nak praktik ketuanan Rakyat..

Kita lihat semasa pemilihan PKR yang baru sahaj lepas.. berapa banyak aduan dan pandangan akar umbi di berikan kepada pemimpin mereka.. apa dah jadi kepada mereka semua...

Zaid di pecat dari PKR.. Janapala digugurkan... aduan dibakulsampahkan... mana dia ketuanan rakyat.. dalam PKR sahaja ada Suami , Isteri dan Anak.. ini bukan ketuanan Rakyat.. yang ada hanya ketuanan Anwar sahaja..

Ketuanan rakyat hanya ditimbulkan untuk kaburkan ketuanan Anwar dalam Pakatan...

Kata Khalid gagap “Ketuanan rakyat is a common feature of the democratic process,” [sini]

Buktinya.. macamana Anwar tanpa ada perbincangan dengan komponen Pakatan boleh melantik sesukahati Kit Siang sebagai TPM.. sedangkan tiadapun kesepakatan tentang perkara tersebut.. macam Presiden PAS kata..

Begitu juga DAP bagaimana Kit Siang sebenarnya berkuasa dalam DAP... lihat sahajalh keputusan pemilihan DAP Selangor dan Perak semuanya dengan kehendak Kit Siang.. Bagaimana Teresa kok yang menang dengan undi 437 lebih sahaja dilantik sebagai pengerusi DAP.. sedangkan Jenice Lee yang menang dengan 703 undi hanya duduk dalam jawatankuasa [sini]. Ini semuanya disebabkan kroni dengan Kit Siang.. jika Ketuanan Rakyat dengan undi yang lebih dengan suara rakyat yangt lebih sepatutnya jenice lee yang patut jadi pengerusi DAP Selangor..

Instilah Ketuanan Rakyat hanyalah pembohongan yang tidak wujud dalam Pakatan.. tujuannya adalh untuk memperbodohkan rakyat untuk mempercayai mereka..

5 ulasan:

Ezad berkata...

ini munafik!

Wake UP! berkata...

Bunyinya amat memikat hati. Bila dah pilih baru tau don't judge a book by its covers.

Tanpa Nama berkata...

ketuanan melayu bakulsampahkan, ketuanan rakyat baru nak kenalkan
ketuanan an uar, uar, uar kan?
Pork Key maRk... deer!
sudahlah! sudahlah! sudahlah!
cinabeng!
upsr ada 3A? budak sondol/sundal!
ujian politik selamatkan rakyat?
orang dah tak main.. pas pis pus!
nik ajis rupa rupanya kambing hitam pas.

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya puak anda adalah kuli kepada pemimpin UMNO. Kesihan. Mereka jaja ketuanan melayu, anda bergumbira tapi kena jual... anda maraaah. Nanti kena jual oleh tuan UMNO anda...

perjalanan pulang berkata...

semua orang ada istilah...cakap pun macam macam fesyen.. pee mabuklah

Kongsi Link Anda