Popular Today

Khamis, Disember 02, 2010

Panas!!! Nik Aziz jilat ludah sendiri..

Nik Aziz mengulangi kata-kata beliau yang menyokong Kit Siang jadi TPM.. ianya bukanlah sesuatu yang mengejutkan.. inilah pemimpin jiwanya yang telah dibeli oleh DAP...

Nik Aziz masih ceritakan benda yang sama.. iaitu umpama UMNO sahaja memperjuangkan Melayu..

Kata Nik Aziz “Seolah-olah Umno satu-satunya parti yang mempertahankan Melayu, seolah-olah bangsa Melayu ini hanya akan berdaulat melalui keris tumpul Umno dan seolah-olah rebah Umno bererti rebahlah Melayu. Hanyir dan busuk sekali dakwaan-dakwaan sampah yang disebar luas ke dalam minda masyarakat pada hari ini,” [sini]..

Jawapannya memanglah UMNO sahaja memperjuangkan hak Melayu.. habis!!! dimana PAS dan PKR dalam pertahankan hak Melayu.. bodoh!!!.. mana dia kenyataan pemimpin mereka pro kepada Melayu..

Nak jelas lagi.. ialah kenyataan Wan Azizah supaya bakulsampahkan Ketuanan Melayu... mana dia kenyataan pemimpin Pakatan mahu pertahankan Melayu..

Lihat sahaja di Pulau Pinang yang dibanggakan PAS.. mana letaknya YB PAS.. sekor pun tak dilantik jadi exco.. Inilah layanan DAPig terhadap PASberg..

Pas yang sahaja yang terhegeh-hegeh nak sujud pada DAP.. supaya diberikan layanan sewajarnya.. sedarlah.. bagi DAP dan PKR.. PAS tu tiada apa-apa..

Pakatan kini pun hanya harap pada Nik Aziz.. tapi berapa lama lagi Nik Aziz ni ada.. tanpa Nik Aziz. .. PAS tidak akan dapat sokongan kuat daripada PAS..

Kemudian Nik Ar Jizz pertikaikan media pula... “Syak saya teramat kuat bahawa permainan media telah digunakan dengan amat dahsyat di dalam memanipulasi kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Apa yang peliknya dengan budaya media milik Umno?”..

Apa bezanya media milik PAS dan Pakatan.. adakah media mereka betul-betul telus.. lihatlah sahaja laporan Harakah, Malaysiakini dan Malaysian Insider.. apatah lagi suara keadilan... laporan memang taraf sampah.. kalau Malaysikini berapa kali mereka berbohong dalam pelaporan mereka..

Kata Nik Aziz lagi “YB Lim Kit Siang atau sesiapapun boleh menjadi Timbalan Perdana Menteri bahkan Perdana Menteri sekalipun tidak mempunyai apa-apa halangan, syaratnya merupakan seorang Muslim yang soleh. Seorang Muslim yang soleh sekalipun bukan Melayu jauh lebih bermanfaat untuk negara ini dari seorang Melayu yang korup!”

Hai.. dah pusing ke... Nik Aziz lupa.. dia juga terlibat dengan korup.. Siapa bagi duit rasuah masa pilihanraya Galas kepada Orang Asli [sini].. Siapa lantik menantu jadi CEO Perbadanan Menteri Besar Kelantan [sini].. ini kira tak salah guna kuasa.. siapa menerima rasuah untuk pergi ke Mekah bersama keluarga RM 65,000 untuk tunaikan haji [sini]..

Ini namanya jilat ludah sendiri.. sendiri rasuah, tapi tuduh orang lain.. tak malu ke!!!

1 ulasan:

Dot berkata...

Kata Nik Aziz lagi “YB Lim Kit Siang atau sesiapapun boleh menjadi Timbalan Perdana Menteri bahkan Perdana Menteri sekalipun tidak mempunyai apa-apa halangan, syaratnya merupakan seorang Muslim yang soleh.

alahai n.ajih...muslim ka lks? solehnya la lks? n.ajih ni tahu ka lks ni nak masuk jawi ka dak sblm jadi tpm, kemudian pm? alahai...

Kongsi Link Anda