Isnin, Disember 06, 2010

Jumlah Peserta demo : Siapakah juara penipu?

Cuba lihat angka-angka kehadiran pserta Demo anjuran Pakatan Haram jadah... yang menyusahkan rakyat... bezakan!!!..


... Harakah dengan anggaran 15,000 jumlah peserta demonstrasi air di Masjid Negara ... kah kah kah


Mengalahkan Utusan dengan anggaran 2,500

Sun dengan 4,200 orang.


Bernama dengan 4.350 campur penuntut2.


AFP 5,000 orang.
The Malay Mail 2,500 - 3,000 orang.

Agendadaily sebanyak 2,000


Pro Pembangkang First Malaysia Today hanya 2,000


mStar berbeza dengan Star pada 2,000.


Hadiah istimewa kepada Malaysiakini yang melaporkan sebagai ribuan ...



Baca juga RBF sini berkenaan penipuan laporan pembangkang.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampak gambar Mat Sabu dengan orang2 Melayu Selangor lain yang nyata diperbodohkan oleh Khalid Ibrahim. Khalid nak 'test' sokongan rakyat Selangor pada dia dibandingkan Azmin Ali.......sebab umum tahu SYABAS tak boleh menaikan tarif air 37% itu.Itu telah ada dalam perjanjian. Khalid tahu asset Syabas bernilai ratusan juta ringgit yang boleh diperoehinya sekiranya syabas dipulangkan kepada Selangor.Khalid silap pertimbangan kerana kerajaan pusat tak akan lepaskan sewenang2nya syabas kepadanya.Sebab tempuh hari dia menghalang pembinaan kampus UITM di Serendah, Selangor. Tapi kita sama2 lihat sama ada strategi dia menjadi? Tapi yang tolol adalah pemuda2 Melayu yang diperbodohkan sehingga ada yang akan masuk penjara dan dibuang dari IPT.

Tanpa Nama berkata...

Sokong, tarik balik biasiswa serta pinjaman pelajaran yg ditawarkan kepada student2 tu. HAK RAKYAT WANG RAKYAT tau kasi korang pinjam duit suh belajar bukan suh duat dajal atas jalan. Tolol dan dungu betul student2 ni, bila tak pas atau pas cukup makan mula membebel kata tak de kerja la.. gomen tak mo tolongla..tapi haram jadah diri sendiri buat hal dok salah orang lain, dasar MELAYU mudah lupa dan kenang budi, bila bijak sikit mulalah meroyan masing masing semua tak betul semua tak kena, orang lain. Kalau nak kira HAK RAKYAT korang pun kepunyaan RAKYAT, tolol betul. Tak boleh pergi buat demo haram korang kat padang bola ke, kat jerat cina ke yang luas terbentang, kat KL jugak korang nak buat dajal, menyusahkan RAKYAT, dah merosak harta benda, mengotorkan mesjid, bawak masuk kafir harbi tak tau adat sopan nak masuk mesjid, mengotor jalanraya, semua ni HAK RAKYAT DUIT RAKYAT jugak nak repair, bagi orang cuci dan sebagainya. Bodoh betul.

Apa pun tahniah GAPS buat demo secara aman, jgn jadi monyet serta unggas mcm PKR.

HAK RAKYAT PENANG naik tarif air buat pekak, sokong, puji LGE sbb Cina Komunis pegang buat arahan, Tolol mcm PAS pun ikut mcm lembu lebih baik sikit mcm keldai, tak da bunyi tak demo, sbb PAKATAN HARAM buat jadah semua suci belaka, SALUTE PAS demi DAP. Ishk gamaknya hitam kot hati mereka ni sbb tu lembab sgt, walhal mereka ni tak tau malu dan ada rasa maruah diri bila kaum sendiri dihina, gamaknya Kulit orang PAS ni tebal mcm kulit babi kot.

CUCU TOK WAN berkata...

Kita kena faham situasi...

Pakatan Rakyat semakin hilang momentum... jadi, satu-satunya cara adalah dengan membesar-besarkan sebarang berita yang dirasakan berpihak kepada mereka. Dan angka merupakan perkara paling mudah untuk diputarbelitkan.

Beranggapan bahawa rakyat Malaysia tidak akan tahu dengan jumlah sebenar, maka permainan fotografi digunakan dan kemudian angka ditetapkan dengan kadar yang jauh lebih besar. Untuk pihak lawan, cari pula kaedah yang bertentangan bagi menunjukkan betapa kecilnya jumlah mereka, betapa tak mendapat sokongannya pihak musuh.

Propaganda sebegini tidak perlu dipandang serius. Petunjuk dah ada dan sangat ketara... daripada 30,000 orang yang dicanangkan akan hadir, jumlah yang ada tidak sampai pun 10%...

Jadi, berjaya sangatlah himpunan Pakatan Rakyat di Masjid Negara itu?

Kongsi Link Anda