Jumaat, Disember 03, 2010

Panas!!! suasana yang dibenci Pakatan..







































200 orang?


200 orang?


200 orang?


200 orang?


200 orang?










Sumber : RBF, GAP dan Papagomo

3 ulasan:

Wake UP! berkata...

Penipu mana yang cakap hanya 200 orang hadir?

Adalah ejen CIA?

hahn berkata...

Ini yang Anwar cita citakan sangat. Mengapa pulak kena kat dia...

Salah teknik....

Tu lah tak percaya awak tu bahalol.... tak layak jadi PM Malaysia. Tak percaya juga.

Hal dalam kain pun tak boleh sorok apalagi aib negara. Dah terbukti pun negara di aibkan di luar.

Allah saja yang mengetahui rupanya inilah jenis orangnya Anwar.

Terselamat Malaysia dari bencana paling teruk yang sepatutnya di lalui.

Terlepas bala. Berkat doa orang yang kasihkan Malaysia.

Anwar adalah MALAPETAKA. Apa yang di sentuhnya sial belaka...

Che Awe Donde berkata...

salam

alangkah bagusnya jika perkasa ini wujud masa Dr M dok kalut gila nak hapuskan kekebalan raja masa krisis tahun 83 dan 93 ?

janganlah pula bila BN dah menang balik pada PRU 13 nanti raja dan sultan melayu ni puak2 perkasa ni pula membakulsampahkan mereka jika pemimpin BN ada yang dok gila nak pinda kuasa2 raja kelak.

memang aku celakakan puak ni jika berlaku begitu.

Kongsi Link Anda