Selasa, Oktober 27, 2009

Dunia 'Cyber' bukan lagi milik PAS!

Dunia sudah berubah, UMNO kini bukan di tahap difensif lagi seperti dahulu.. jika dahulu tiada sesiapa yang menjawab isu-isu yang dilontarkan pembangkang dalam dunia cyber... tetapi kini bukan setakat menjawab isu-isu yang dimainkan bahkan menyerang dengan isu-isu baru yang lain.

Kini hakikatnya media UMNO sudah menyaingi media PAS... tetapi mereka ini bukanlah seperti yang didakwa pembangkang.. iaitu penulis upahan UMNO... mereka ini menulis dengan hati yang jujur dan ikhlas apatah lagi mereka mula sedar dengan pembohongan Pakatan Pembangkang yang mahu menjual Hak Istimewa orang Melayu dan Islam kepada DAP Komunis.... ini adalah sesuatu yang tidak boleh dikompromi dengan apa cara sekali pun... kerana negara ini adalah tanah Melayu dahulu, kini dan selamanya... yang hidup aman tenteram berkongsi dengan penduduk bukan Melayu berzaman lamanya.

Blogger ini ialah sebenarnya pejuang Melayu dan Islam sejati di dunia cyber yang menulis dengan ikhslas untuk mempertahankan maruah agama Islam, Bangsa Melayu dan Bumi Malaysia... mereka bukanlah bloggers upahan.. jika mereka bloggers upahan gelombang kesedaran ini tidak mungkin berlaku... dan kini ramai lagi muncul blogger-blogger baru yang turut menyumbang idea dan pendapat mengenai isu-isu semasa... ramai orang muda mula sedar tentang sejarah mereka.

PAS pula sekarang merasai bahang perkembangan dunia Cyber ini... dunia cyber kini bukan lagi milik PAS... seperti laporan dibawah (baca di sini):

"Kontroversi terbaru kerajaan perpaduan dalam PAS yang menjadi bahan penulisan sensasi di Internet didakwa hasil kerja gerombolan penulis upahan Umno atau cyber trooper.

"Pada waktu ini PAS mendapati semakin banyak tuduhan liar dilontarkan oleh cyber trooper Umno yang menyamar sebagai ahli PAS atau wakil pimpinan PAS di dalam media alternatif ini," kata ketua penerangan PAS.

Idris Ahmad juga berkata, gerombolan penulis ini menggunakan isu kerajaan perpaduan PAS-Umno dan juga cadangan kontroversi Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bagi menunjukkan parti itu kini berpecah."

Namun ulasan yang berlaku dalam PAS oleh bloggers pro Melayu dan islam ini adalah berdasarkan kenyataan dan ulasan oleh pemimpin Pas sendiri bukanlah mereka mengada-adakan cerita seperti didakwa. Semua catatan 'posting' pasti akan ada sumber rujukan sebagai bukti sokongan.

Hakikatnya PAS tidak boleh menolak kebenaran, sebagaimana yang ditulis albanjari.. penulis blog bukanlah goblok.. Kepalsuan pasti akan di ketahui rakyat suatu hari nanti..

Tahniah kepada semua blogger-blogger yang ikhlas berjuang demi agama, bangsa dan negara.. khasnya kepada BPN dan kumpulan penyokongnya yang bergerak sabagai satu saf yang kukuh... memegang panji bangsa dan agama melawan pengkhianat dan penderhaka.. moga dengan hati yang tulus... perjuangan ini diberkati oleh Allah SWT..

9 ulasan:

aku kesunyian berkata...

EH, YE KE , BAGUSLAH TU... LARISNYA BLOG UMNO MACAM PISANG PANAS, BUKTINYA AKU SEORANG JADI PENUMPANG KAT SINI. INI PUN SINGGAH SEBENTAR JE.

reek berkata...

UMNO = Untuk Makan Nasi Orang

This is a new generation of lazy malays who evolved from their lazy ancestors. Not surprising la! Wait for the next generation of lazy malays on the future with better parasitic economic policies.

fargoman berkata...

Malays have done wonders in terms of denying truth, while doing so, through policies of government raked in ill wealth for years. Malays are rich, I mean really rich.

Malays had certain qualities that other races in this country do not, but I must emphasise "had". Qualities such as "speaking less", contended, know how to read and understand the holy Quran (I know that nowadays Muslim kids spent 10 years of religious classes in school and end up not knowing).

But all done and said, the day malays deny their past, is the beginning of their end. Malays were Hindus once, as was the whole South East Asia, later some South East Asia went for Buddhism while the others went for Islam.

Who taught South East Asia races to plant paddy in a systematic manner? Who taught South East Asia races language skills, reading and writing?

The very essence of everything that South East Asia races are based on till today was taught by Tamils. Don't you guys notice that South East Asia races have similar writing codes, that are because it is based on Tamil. It even sounds like Tamil.

For peninsula: Tamils called the local inhabitants as "malai allu", basically means "people who dwell in the hills", this would mean Orang Asli, for they dwell in the hills, what is known as malays today was non-existent.

As malays are well known to do, they incorporated this term "malai" whence they started to land in the peninsula from Nusantara, and claimed the term "malai" as their own. This race has this peculiar trait of claiming that which is not theirs.

Deny this, and you deny your past, anyone who denies his past, denies his future. Malays……….be my guest.

Guess who is the master race? The master race doesn't doing some weird policy (NEP), or go around brandishing some knife, which if you really put some thinking into it, put the race on a sure path to beggary.

The reason why I commented as above is because I want malays to know that they are not tuan punya tanah.

For myself, as a Tamil, I will state what my forbearers have done centuries before, the truth is, no one owns this land, this land is owned only by - the one and only one - God.

This soil needs administration, not ownership. Accept that.

coolooc berkata...

Islam in Malaysia is suppressing humanity, dignity and desire of a normal human being.

Islam in Malaysia is causing trouble to non-Muslims who goes about their everyday life to do what any other normal human being on earth are doing.

Islam in Malaysia does not respect traffic law when Muslims can park their cars all over the road and cause inconvenience to everybody.

Islam in Malaysia does not contribute to the progress of the malay race and any other race in Malaysia.

Islam felts threaten in Malaysia, when nobody actually gives a damn about them.

vesewe berkata...

Only a pure moron will think that PR government can win the BN government in terms of corruption and abusing power.

A brainless guy is not even a wakil rakyat but now he is suddenly become the (shameless) speaker.

Hello Ganesan, tell me face to face, how low can you go?

miya berkata...

Let us face it, Malaysians.

National Airline = MAS = Loss Big

National Bank = Bank Bumi = Loss Also

National Car = Proton = Tak Boleh

National Policy = NEP = Never Ending Problem

National Road = Toll = Money For Warlock

National University = UM = Joke

In other words, whatever touch nationalised, just wait for the vultures to start feasting. Malaysians, you buggers are being taken for a ride by your leaders and yet, come election, don't know how to vote properly for the future of your children and next generation.

kentanjim berkata...

I am horrified and deeply saddened by Dr Pornthip revelation.

Najib and MACC officers are animals of the lowest form. How can they still pray 5 times a day?

They still can fast during Ramadan and talked about justice shall prevail when Teoh family went to Putrajaya.

How will these animals die? I hope these low lives animals be wiped out from the face of the earth in the midair, in the sea, in the road asap!!!

Aspirasi berkata...

Mungkin ilmu aku taklah sebanyak mana.. tapi serba sedikit tahul;ah sejarah negara ni...

Tanah Melayu ini adalah sebahagian dari Nusantara.. tidak dapat dinafikan bahawa Melayu lama ari menyangkal Melayu masa lalu mereka, adalah awal dari akhir mereka menganut Hindu dulu, seperti seluruh Asia Tenggara, kemudian beberapa Asia Tenggara Buddha pergi sementara yang lain pergi untuk Islam.

Tetapi menafikan tanah ini adalah tanah melayu adalah sesuatu yang tidak benar... peranan Parameswara dalam konteks sejarah melayu adalah sebagai bapa ketamadunan Melayu Islam yang bermula dari beliau...

Sebagaimana yang diperkatakan ahli sejarah Orang Melayu bukanlah pendatang mereka adalah sebahagian dari nusantara yang berpindah diantaranya.... Nusantara ini berpecah apabila barat mula menjajah satu persatu dengan rakus. Namun pentadbiran raja-raja Melayu masih kekal sehingga hari ini walaupun konsepnya agak berbeza dari zaman dahulu...

Orang Melayu bukanlah malas... ketamadunan Melaka membuktikan bahawa melayu sesungguhnya seorang yang hebat mampu untuk membina tamadunnya sendiri.. nama seperti Tun Perak yang telah menyumbang kepada kegemilangan Melayu Melaka..

melayu sekarang kebanyakan adalah warisan penjajahan Portugis, Belanda dan Inggeris... menyebabkan mereka lemah dan berasa trendah diri... ini semua hasil didikan licik inggeris... apatah lagi Melayu dinafikan dari aspek pendidikan, ekonomi dan sosial sejak dahulu lagi...

Melayu dinafikan untuk masuk ke Sekolah Inggeris, Ekonomi di berikan kepada Cina dan Perladangan kepada India... sosial pula diberikan kepada kerabat diraja dan mereka yang hartawan sahaja...

Namun Melayu yang telah berjaya sekarang merasakan diri mereka sombong dan ego.. hakikatnya kejayaan mereka adalah kerana peluang yang telah diberikan kepada mereka dimana tidak mungkin mereka rasakan pada zaman penjajah dahulu...

Ab: berbangga sebagai melayu dan Islam

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,
to reek,fargoman,cooloc,vesewe,miya and kentajim (read:DAPigs Dapsy)

You DAPigs bastards and your chauvinist anti-Malay statement.You guys should learn this nation history in history class during your school days as you won't reach this level of idiocracy state that you are now.Then again, maybe you're a SINGAPOREAN who really hate to see how prosper Tanah Melayu is!

Do take note that your statement only reflects you S.O.B's, not the rest of Malaysian Chinese. I know your propaganda is to incite Malays hatred towards the Chinese. Well, guess what,you moron?! Now Malaysian have a window to see DAPigs ideologies and mindset. Showing DApigs true colors. Really show the Chauvinistic-Comunnism Ideologies that really are dangerous to Our Beloved Tanah Melayu.

DAPigs hate to see and admit that there are more and more MALAYS are better off than some of their Ah Beng's.. HEck,I'm one of those MALAYS that ARE better off than DAPigs Ah Beng's!!I'll compete and will trash any ah beng's businesses who i know anti-Malay.

Just to let you know, WE THE MALAYS, WILL ALWAYS AND FOREVER EXIST IN TANAH MELAYU.

DozzVader

Kongsi Link Anda