Selasa, Mac 22, 2011

Video Seks buktikan Anwar memang gila seks!!!

Apakah yang anda terlintas di fikiran anda pertama sekali mendengar mengenai video seks Anwar...

jawapannya... sial!!! Anwar memang gila seks!!

Aku nak kira apa.. laki ka... pempuan ka.. sama saja!!!.

Satu pendedahan hebat mengenai aksi SEX pemimpin politik dilaporkan dalam blog.Pemimpin itu telah di katakan pada Februari tahun ini menjalin hubungan sex dengan seorang perempuan yang mungkin juga seorang pelacur di ibu kota.Dato T mendakwa bahawa dia ada salinan asli video tersebut.TAHNIAH.

Semalam beberapa journalist dan ahli media telah di jemput ke SRI CARCOSA untuk menonton video seksi tersebut.Pihak media di beri ruang 20 minit untuk menikmati kehebatan dan kejantanan pemimpin politik ini. Memandangkan ramai ahli media naik semangat maka mereka di benarkan menonton secara berkumpulan dan mereka membentuk dalam 3 kumpulan.Katanya petang ini media dari antarabangsa pula akan di beri peluang ekslusif melihat kehebatan sex YB dari MALAYSIA.

Perempuan yang bersama dengan YB kita ini putih gebu katanya macam AMOY.Tapi YB ini apa peduli AMOY ka samoy ka,pokonya puas.Mengikut keterangan,lelaki anugerah tuhan ini tidak lah hebat mana pun cuma dapat bertahan 20 minit saja.Mengikut mata yang melihat atau mata yang terbeliak,YB kita ni adalah YB yang waktu ini terkenal dengan kes sondol menyondol.Kita tunggu bila ada peluang menonton video hebat ini.

Dato T ini adalah penyimpan video ini.Beliau kata kalau YB ini tak letak jawatan makanya video ini akan di cetak untuk umum.RAKYAT MALAYSIA MESTI BELI VIDEO HEBAT INI.BERAPA PUN KITA BAYAR.

.Ada masa 7 hari untuk YB ini berfikir berbaloikah dia berjuang dan berjuang dalam keadaan dia tahu yang aksi bogel nya akan di siarkan hingga keperingkat internasional.

.Tapi kata orang ianya ialah superimpose?mana mungkin pergerakan manusia boleh buat superimpose!Dato T kata yang dia akan serahkan video ini kepada pihak NGO untul buat kajian forensik.Dato T mesti baik dengan YB kita ini.SEBAB? kerana YB kita minta dato T untuk tolong ambil jam tangan yang tertinggal tapi jam tak jumpa yang jumpa ialah video rakaman.Itu cerita dia.Nantikan lagi perkembangan cerita YB DAN SEX.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan percaya sangat. ntah2 ni wayang kulit anwar sahaja. Sekali betul bukan dia, dia akan tibai balik isu liwat tu konspirasi... Ini juga peluang untuk dapat simpati rakyat swak untuk prn negeri nanti...

red berkata...

Jangan heppy sgt... ini mungkin tektik anuwar sendiri

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah.. Konspirasi bn tak menjadi, akhirnya pemimpin umno yang mengaku menjadi dalang dalam penyebaran video lucah.tambahan pula,pengakuan datuk t bercanggah dari sidang media yang dulu

Tanpa Nama berkata...

Sudah seminggu dah ni..mana ugutan minggu lepas yang nak menyebarkan video lucah selepas seminggu.

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya datuk t kena ditangkap polis kerana menyebarkan video lucah. Kenapa polis tak tangkap? Nak tunggu perintah dan arahan najib dulu ke?

Kongsi Link Anda