Popular Today

Khamis, April 21, 2011

Nafsu Kit Siang semakin besar

DAP bukan sahaja semakin sombong dan berlagak selepas berjaya menundukkan kaum Cina di tapak kaki mereka.. kini nafsu mereka semakin besar [klik sini]...

Lim Kit Siang secara tidak langsung telah menjemput SNAP untuk menyertai DAP tanpa pengetahuan PKR Sarawak..

Tindakan Lim Kit Siang nampaknya memberi rasa tidak puas hati dan kurang senang terhadap PKR Sarawak yang terus menuntut penjelasan dari Kit Siang..

Bukan rakyat tidak tahu mengenai pergeseran antara PKR dan SNAP yang sebenarnya mencerminkan perpecahan di kalangan kaum Dayak dan Kaum Ulu Sarawak.. kerana fokus mereka ialah kaum yang sama.. sebab itu PKR sangat marah kepada SNAP dan mahu SNAP dihapuskan.. dan apabila Kit Siang menjemput SNAP sertai DAP pastinya ianya terus membangkitkan rasa tidak puas hati di kalngan pemimpin PKR Sarawak.

Namun jika dilihat satu sudut yang lain.. kita melihat betapa cerdikanya DAP manipulasi SNAP untuk kepentingan DAP.. Nafsu DAP sangat besar kerana penyatuan SNAP dan DAP bermakna penyatuan kaum bumiputera Sarawak yang meliputi 30% dan kaum Cina juga 30%.. iaitu DAP telah memiliki 60% undi untuk menawan sarawak.. maka yang tinggallah Melayu Melanau Islam yang tinggal hanya 30%.. maka Melayu Melanau Islam bukan sahaja menjadi minoriti tetapi mereka akan kehilangan kuasa untuk memerintah.. dan pastinya mereka akan terus ditinggalkan oleh DAP sebagaimana berlaku di Pulau Pinang seperti pojek Wi Fi yang difokuskan kepada kawasan yang DAP dan kaum Cina sahaja.. manakala kawasan yang di wakili BN atau Melayu terus ditinggalkan.. inilah keadilan dan ketelusan yang dilaungkan DAp...

Sekarang semakin jelas.. iaitu Nafsu DAP sangat besar untuk menguasai Malaysia.. sarawa adalah manifestasi nafsu besar DAPigs..

Jangan kita lupa DAP ialah parti pecahan PAP Singapura yang menyebabkan Melayu singapura menjadi hina di tanah sendiri... percayalah jika mereka dapat kuasa.. melayu akan terus dihina di tanah sendiri!!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda