Ahad, Julai 24, 2011

Pasca berSHIT2.0 : Pakatan PASberg susah hati penipuan terkantoi!!!

Nampaknya usaha puak Aljuburi nak terus menipu rakyat terencat kerana segala pembohongan yang dirancang terkantoi..

Sekarang mereka persoalkan kenapa selepas 2 minggu baru keluarkan tayangan video tersebut..

pemimpin PAS katakan "Sekarang polis susah hati, kerana rakyat tidak boleh menerima tayangan skrip polis,". Sebenarnya kenyataan ini tidak tepat yang dikatakan pemimpin pembangkang ni..

Sebenarnya usaha pemimpin pmbangkang yang mahu burukkan imej polis gagal!!!

Ini membuatkan pemimpin pembangkang menerima kemaluan yang amat besar.. Cara jalan keluar ialah menyalahkan polis dan mengaitkan polis dengan UMNO.. Tapi macam biasa mereka tidak pernah bincang tentang subjek utama.. Tetapi mereka cuma nak libat pihak yang terkeluar dari subjek!!

Lihat sahajalah dakwaan Mat Sabu dahulu yang katakan pajero polis langgar beliau!!!

lepas ni jenuh la nak berbohong lagi demi menutup dusta yg nyata.

1. Tiada bukti mangkuk atas motor yang ditunjuk dlm video tersebut adalah mat sabun.

2. Land rover tadi dah tukar jadi proton waja mcm dalam citer transformers.

3. Mat Sabun tak tau beza antara land rover dgn proton waja.

4. Mat sabun tak tau beza dirempuh dgn terjatuh masa buat illegal u-turn. (poli trafik!!saman le apa lagi??)

heh. PASngok..oi..PASngok..bongoknye la..

Hakikatnya helah Puak pembangkang dah terkantoi!!!!!


Sent from my iPad

2 ulasan:

Melayu Pasir Gudang berkata...

Ingat apa kata Hj. Hadi sebaik saja mat sabu 121 nie menang Timbalan Presiden....."ini lah kabinet pilihanraya". Maknanya PRU 13 nanti fitnah, cakap bohong, belakon lebih, baring atas jalan raya,berkhalwat dengan bini orang lepas tu jadi bini sendiri dan segala macam perbuatan pemimpin PAS akan menjadi halal dan menjadi sebahagian dari agenda kebajikan PAS.

Blog 1 Malaysia berkata...

Usaha diteruskan











'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. FUCK Pemimpin BN. Pemimpin BN mcm PUKIMAK.
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Kongsi Link Anda