Sabtu, Februari 11, 2012

Part 6 - Isu sebenar serangan di KFC : DAPigs Racis minta pekerja Melayu minta maaf

Panas.. Melayu nampaknya terus dihina oleh DAPigs..

Lihat sahajalah insiden di KFC kelmarin.. Sudahlah Cina bangsat memekik cibai punya Melayu!!!

Ini pulak nak minta pekerja Melayu terbabit minta maaf..

Persoalannya siapa yang mula timbulkan perkauman.. Yang Melayu atau yang Cina.. Habis kenapa Melayu ni perlu minta maaf dan bukan si Cina Bangsat ini..



Lepas tu pula boleh pula Si khalid gereja minta jangan jadikan insiden ini sebagai insiden perkauman.. memang sah si khalid ini memang jiwanya telah dibeli DAPigs.. Memang benar apa yang dikatakan Hassan Ali.. Sepatutnya Khalid si Cina Bangsat tu Minta maaf pada Melayu tu dab bukan sebaliknya..

"Beliau berjanji untuk memulihkan keadaan dan meyakinkan mangsa untuk berdamai jika pekerja KFC itu tampil meminta maaf."

Kenapa si Cina bangsat ini boleh pulak libatkan Ahli Parlimen DAP
Segambut.. Jika sepatutnya ianya pergaduhan biasa.. Apa guna ahli politik DAP nak masuk campur dan lebih teruk pertahankan cina bangsat
Ni.. Kenapa tidak ada keadilan dalam kes ini.. Inilah sebenarnya DAPigs hanya pertahankan kaum Cina.. Inilah hakikatnya..

Kepada pekerja Melayu tersebut tidak payah minta maaf dan bukannya beliau bersalah dalam memulakan pergaduhan..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila boleh 'on' ni? mintak sorang start kat mana2. aku boleh sambung.

aku nak tngk dia org sembah kaki aku mintak nyawa.

-hardcoreMALAYracist-

Tanpa Nama berkata...

Lantak la nak jadi apa pon bro...dah kalau depa nak sangat, kita sudi je la... Makin hari, makin melampau.

Dah bosan sgat dah pon. Asyik kita ja beralah. Kita maki, kita minta maaf. Depa maki, kita juga y kena minta maaf...Kalau gaduh, polis tetap sapu kita dulu. Apa yang xkena dengan nama Melayu nie?

Tanpa Nama berkata...

Gua pn x sabar ni bro. Bila la boleh on ni.... Tiap2 ari dok memandang parang ni... Kalau pak menteri melayu dayus jugak. Mmg gua hambat cina ni.

Tanpa Nama berkata...

Polis kne msk cpat la. bwk dua2 skali siasat sblm parah

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa cina kat mysia ni dah bosan nak hidup....... Ckp mana tempat, bila dan bg masa kita turun......

Lu sapa suruh melayu minta maaf ni cibai

Lu punya bangsa buat celaka

Aku melayu racist sbb bangsa cinalah yg buat aku jadi racist .one by one takde hal, satu bandar turun pun takde hal.....

Kongsi Link Anda