Selasa, November 20, 2012

Takut ke!! PAS kata jangan perbesarkan doa KO BN



Nampaknya PAS dah semakin takut..

kita lihat PAS doa menjerit-jerit macam tak tentu arah.. macam dah hilang akal.. tp yang berdoa tu pakai serban dan bekupiah..

Tapi perangai dan sikap yang ditunjuk tak  macam org pakai kupiah.. inilah yang sedihnya.. inilah Islam pd rupa sahaja.. Islam kosmetik yang PAS amalkan sebenarnya..



PAS kata jangan perbesarkan isu doa KO BN (klik sini) .. kenapa?

PAS sepatutnya minta maaf pd BN kerana dah tersilap dan tak patut bercakap sedemikian..

PAS kata BN zalim.. berapa ramai kakitangan kerajaan BN yng menyokong di buang kerja!! kalaulah BN ni zalim..

duit BR1M rm 500 pun PAS balun jugak, duit duin runtuh felda RM 15,000 pun PAS balun juga..

apatah lagi duit subsidi GAS, Petrol, beras, minyak masak, tepung dan sbginya.. kerajaan BN kata ambil lah semua.. tak kata pun ahli PAS jangan amik subsidi!!

sebab itu kenyataan Zalim PAS.. tak de justifikasinya.. hanya tuduhan politik jahat semata-mata

Taubatlah PAS.. cukuplah!!! jangan menipu rakyat lagi!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Comment made by Tuan Ibrahim Tuan Man seemed to refelect that PAS leaders have no justification on how to go about to defend the 'Doa BN KO'. To recite 'Doa' for purpose of destroying other Muslim braders & sisters is unIslamic which is equivalent towhat is been practised by most Syaih followers. it is crystall clear that Nik Razi is mirroring the Syiah.

Kongsi Link Anda