Isnin, Mac 17, 2014

Lawak of the day : Mahfuz tawar jadi tebusan #mh370

Pening tengok pemimpin PR sorang 2 ni.. raja bomoh Pakatan aka Mahfuz Bean tawar diri jd tebusan #mh370.

Kadang-kadang bila nak cari populariti tak perlulah sampai memalukan diri.. ni Mahfuz dah macam nak jadi raja bomoh pulak..

Tepuk dada.. tanyalah iman..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan main Mahfuss ni banyak pengalaman berkaitan dengan kapal terbang mungkin ramai yang tak tau.Pernah mengendalikan banyak pesawat semasa bertugas di Bayan Lepas Pulau Pinang.

Tanpa Nama berkata...

Orang tu pun tak mau Mamfuz tukaq jadi tebusan...dia kata tak dak value... Kalu Rapisi tak pa jugak, kilang kunyit dia bulih tahan, itu pun kalu bang non kasi lepas...

Kongsi Link Anda