Popular Today

Ahad, Mac 16, 2014

Pendedahan fitnah Anwar terhadap DS Najib mengenai PC semalam!!


Apa nak dikata.. fitnah memang tidak dapat dipisahkan dengan Anwar Ibrahim.. semalam masa ceramah di Sg Chua Anwar telah menuduh DS Najib lambat memberikan kenyataan Akhbar sedangkan media antarabangsa dah menunggu untuk PC.

Walaupun perkara ini dianggap remeh oleh sesetengah orang tapi sebenarnya inilah karekter sebenar Anwar Ibrahim.. sekecil mana jika dia hendak menipu dia tetap akan menipu dan memfitnah.. motif sebenar Anwar ialah hendak menyerang Ds Najib dari segi persoanliti beliau.

Berikut adalah bukti percakapan Anwar (link video

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anWar datuk sial homo kroni yang paling busuk daging, darah kahak bau taik dalam dunia.

Tangkap anWar dahulu dalam kes pesawat MH370 hilang.

Tuduh dia sudah merancang dengan beberapa penjahat pembangkang, terutama rafizi, azmin, lim kit sial, tian chua, Teresa kok, sivarasa, karpal singh dan lim guan eng.

Tangkap juga 4 atau 5 orang penumpang yang sudah batalkan naik penerbangan MH370. Kasi soal sampai dapat. Ketuk kuat-kuat kepala mereka sampai dapat semua rahsia.


anti-LGBT & Dajjal berkata...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum dia tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

QalamQabut berkata...

Anuwar ni bukan saja Ketua Pembangkang Malaysia, tapi juga Ketua Musuh Malaysia.

Kongsi Link Anda