Popular Today

Ahad, Mac 16, 2014

Akhbar Amerika dedahkan fitnah Anwar!!

Saya sewaktu dahulu antara ribuan manusia yang sangat simpati dengan Wan Azizah ketika liwat 1. Namun pada PRK Kajang ini Wan Azizah dulu bukan lagi yang sekrang.. kalau dulu kak wan x pandai fitnah dan menghina orang. Tapi kali ini Wan Azizah dah pandai Fitnah dan Hina orang..

Anggota keselamatan negara yang bersusah payah menyelamatkan dan mecari mangsa MH370 terus diperkecilkan usaha mereka.. bomoh yang memalukan negara terus diangkat sebagai bahan lawak kempen PKR di Kajang.. 

"Bagaimana Barisan Nasional (BN) menangani krisis pesawat hilang. China, kerana majoriti penumpang rakyat mereka, menggunakan satelit, Singapura menggunakan kapal selam. Malaysia pakai bomoh, naik tikar" 
 Bukan setakat itu sahaja antara pembohongan lain kempen PKR ialah bila menuduh apa yang diilakukan Malaysia dianggap Amerika  sebagai gagal.

Namun fitnah PR ini telah di jawab akhbar Amerika,  The New York Times dengan menyiarkan temuramah media dengan Cmdr. William Marks, jurucakap untuk armada ketujuh Tentera Laut Amerika Syarikat  termasuk Pinckney dan Kidd tentang usaha mencari pesawat MH 370. 
kenyataan William Marks ini sekaligus telah menafikan segala pembohongan dan fitnah kepimpinan Pakatan pembangkang terhadap kemampuan kerajaan Malaysia menangani isu MH 370.


 Di antara kenyataan William Marks yang tidak akan disiarkan oleh lidah rasmi parti pembangkang dan tidak mungkin akan dinyatakan oleh kepimpinan pembangkang :
Q. Who organizes and coordinates the search-and-rescue effort? 
A. This is all coordinated by the Malaysian government. They coordinate both the water-space and the airspace management. I give them a lot of credit. 
They have done what I would call an exceptional job. It’s like a big chessboard out there. It’s really like moving chess pieces around, and that’s 3-D. You have three dimensions, you have the water-space and the airspace. 
If you don’t do a good job of it, there is a very real possibility of an accident. I give a lot of credit to the Malaysian government. They have a very well-organized plan. 
They track all these assets coming in from all these countries, they make assignments, and they’re very efficient, very professional.more
Di bawah adalah terjemahan kenyataan Cmdr. William Marks untuk kepimpinan pembangkang dan mereka yang masih dungu dan terlalu bodoh kerana masih mahu memperlekehkan kemampuan Malaysia :




Ini semua diselaraskan oleh kerajaan Malaysia. Mereka menyelaras kedua-dua ruang air dan pengurusan ruang udara. Saya memberi banyak kredit kepada mereka. 
Mereka telah melakukan apa yang saya panggil satu kerja yang luar biasa. Ia seperti papan catur besar di luar sana. Ia benar-benar seperti kepingan catur yang bergerak merata dan ianya 3-D. Anda mempunyai tiga dimensi, anda mempunyai ruang air dan ruang udara. 
Jika anda tidak melakukan kerja itu dengan baik, kemungkinan besar yang berlaku kemalangan. Saya memberi banyak kredit kepada kerajaan Malaysia. Mereka mempunyai rancangan yang sangat teratur. 
Mereka menjejaki semua aset-aset ini datang dari semua negara-negara ini, mereka membuat tugasan dan mereka sangat cekap, sangat profesional. (lihat seterusnya Blog MIM)


PR akan terus membuat pembohongan berterusan di PRK Kajang. Kerana PR tanpa fitnah dan pembohongan mereka tidak akan mampu hidup.

Ada kawan saya dengar ceramah PKR ni, mereka mendakwa dari 10 perkara yang dicakap PR 9 perkara adalah bohong. Ini adalah pandangan orang yang tidak terpengaruh dengan pembohongan PR tapi sentiasa menyiasat dan menyelidik dahulu sesuatu berita sebelum menerimanya. 





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Insyallah dengan berkat solat hajat yang dilakukan berjemaah oleh beribu2 umat Islam, Allah akan beri pertolongan dan mengaggalkan usaha pengkhianat2 ugama dan negara ini untuk menjatuhkan kerajaan yang telah banyak menyumbang pada perjuangan ISlam dan kebajikan umat ISlam dbumi Allah ini. Harap semua akan teruskan solat hajat supaya Allah gagalkan rancangan jahat mereka seterusnya.

Kongsi Link Anda