Jumaat, Mac 14, 2014

#PRKkajang : alasan bodoh Kenapa PKR bertanding di Kajang




PR dalam setiap ceramahnya setiap malam kewajaran mereka bertanding di Pilihan raya Kecil N.25 Kajang. Mereka mengatakan kajang ini adalah referendum rakyat terhadap kerajaan BN. Tapi adakah benar dakwaan ini..


Cuba lihat kembali bagaimana PRK Kajang bermula..

1) Peristiwa perbalahan Khalid dan ANwar dalam PKNS
2) Khalid Menggugurkan Azmin sebagai Ahli Lembaga PKNS
3) Khalid pecat Pengurus besar PKNS
4) Khalid berhentikan 26 orang pegawai PKNS
5) ADUN Cina PKR diarah letak jawatan.

Jadi di mana yang dikatakan referumdum rakyat... semuanya adalah untuk menutup masalah PKR dalam negeri Selangor!!

Ini semua bukti Anwar hanyalah pemimpin
yang gilakan jawatan.. adakah tidak puas dengan Gaji Ahli Parlimen, Elaun Ketua Pembangkang dan kali ini sasaran Anwar ialah Gaji MB Selangor.

Isu liwat, isu zalim, isu mahkamah tidak adil hanya dakwaan jahat Pakatan Rakyat. Rakyat dapat melihat dengan jelas betapa jeliknya Anwar jadikan PRK Kajang sebagai Drama Politik Anwar Anwar Ibrahim. Bagaimana Anwar manipulasi demokrasi untuk tembolok dia.

Bagaimana Anwar boleh "pass" calon Kajang kepada Isterinya.. adakah ini untuk membela rakyat. Sudah tentu tidak!! ini hanya amalan nepotisme dan kroni yang sentiasa diamalkan oleh PKR!!

Azizah akan terus menjadi boneka Anwar Ibrahim.. kenapa Azizah terpaksa mencuci setiap najis da kejatahatan yang Anwar buat.. itu bukanlah sikap seorang suami yang baik yang hanya membebankan seorang Isteri.

Mereka mendakwa UMNO menggunakan taktik kotor? apakah taktik kotor itu? adakah tindakan Anwar memasukkan Air mani dalam dubur Saiful juga salah UMNO!!.. inilah fitnah Pakatan terhadap UMNO.. menolak kesalahan pemimpin mereka terhadap UMNO.

Adakah pemimpin seperti ini akan dipilih rakyat kajang.. fikirkanlah!!

#voteForChewMeiFun

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

referendum rakyat terhadap kerajaan BN aku rasa tak mungkin, tapi kalau referendum rakyat terhadap kerajaan PR Selangor tu baru aku rasa betul. Bekas ADUN Kajang yang tak reti buat kerja tu pun pernah tak setuju dengan kenaikan gaji para exco dan MB di Selangor. Cerita pasal kenaikan gaji exco dan MB Selangor isu baru, bukan isu kerajaan BN pun...

Kongsi Link Anda