Popular Today

Khamis, Mac 13, 2014

#VoiceForKajang : Video yang pakatan tidak mahu lihat



)
 Seorang wanita kecil yang tegas dan berprinsip.. menjadikan integriti dan kredibiliti sebagai tagline kempen pilihanraya!!

bukanlah mudah seorang wanita yang dikenali Chew Mei Fun untuk berhadapan dengan raksaksa seperti Anuwar yang memang Kajang ini adalah kubu mereka..

Namun itu semua bukan halangan bagi Chew Mei Fun untuk berkhidmat kepada rakyat.. apatah lagi pengundi Kajang tidak perlu rasa rugi kerana kekalahan PKR sudah tentu tidak memberi kesan kepada Kerajaan negeri.. apatah lagi dengan pembangkang yang kuat di Selangor akan memberi check n balance.



Jika sesuatu kerajaan terlalu kuat adalah tidak baik dan perlukan suara pembangkang yang kuat barulah hasrat rakyat didengari oleh kerajaan negeri.

Suara seperti Chew Mei Fun amat diperlukan pengundi kajang apatah lagi dengan kenaikan Gaji MB dan kroni-kroninya yang berlipat kali ganda tetapi tidak setara dengan perkhidmatan yang diberikan. Kes denggi, isu sampah, longkang tersumbat.. isu ini berlaku kerana YB PR dan ahli majlis mereka gagal memainkan peranan..

Oleh itu, mereka ini perlu ditegur oleh suara seperti Chew Mei Fun apatah lagi tiada langsung wakil pembangkang dari kaum Cina di negeri Selangor. Berikanlah peluang.. Sampaikan suara anda melalui Chew Mei Fun..

#VoteForChewMeiFun

#VoiceForKajang

#SuaraUtkKajang

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda