Popular Today

Ahad, Mei 11, 2014

Nurul Izzah dimalukan lagi!!

Tak serik-serik ahli Parlimen PR ni hendak malukan BN.. walaupun terpaksa menipu.. akibatnya rakyat disajikan dengan fakta palsu oleh PR..


Agak senang untuk mencari salah orang dan menunding jari terhadap sesuatu. Cuma kekadang kita terlupa, satu jari kita menunding ke depan, 3 jari lagi menghala ke diri sendiri. Tindakan Ahli Parlimen Lembah Pantai, YB Nurul Izzah yang mempertikaikan tunjuk arah yang terdapat di KLIA2 nyata mengundang kontroversi. Beliau mempertikaikan kenapa hanya penunjuk arah hanya menggunakan kertas untuk kos pembinaan KLIA2 yang berjumlah RM5 billion. Baca jawapan Malaysian Airports seperti di bawah:




Mungkin YB Nurul Izzah belum menjejakkan kaki ke KLIA2? Mungkin beliau hanya bergantung kepada foto yang dikirim oleh macai-macai beliau untuk membuat fitnah? Kita tidak pasti. Cuma CTS nasihatkan YB Nurul Izzah datanglah sendiri melawat KLIA2, yang merupakan sebuah lapangan terbang di dalam pusat membeli belah, serba lengkap dengan segala kemudahan terkini dan canggih. Kalau setakat tanda arah seperti didakwa, terdapat banyak tanda arah seperti gambar di atas yang sempurna di merata-rata tempat di dalam lapangan terbang berkenaan.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/05/usaha-mp-pkr-lembah-pantai-untuk.html#SuZvxULJ5FUAMyk3.99

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ITU LAH PADAHNYA KALAU BERCAKAP GUNA "MULU KAT BAWAH" DAN BUKAN MULU SEBENAR. MENGAPA TAK GUNA MULUT SEBENAR? KERANA "MULUT TU BAU LONGKANG" KOT SAMPAI SUAMI PUN BUAGT HAL....INGAT KES MAHKAMAH SYARIAH BELUM SELESAI...APA DAH SELESAI? TAK PASTI LAK SAYA.

Kongsi Link Anda