Popular Today

Khamis, April 02, 2009

POSTER PEMBOHONGAN PAS TERHADAP RAKYAT MALAYSIA!



ADAKAH RAKYAT MAHU PEMIMPIN YANG BERBOHONG KEPADA RAKYAT

4 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Salam Tuan..

blog tuan terpaksa dikeluarkan dari senarai list BPN kerana tidak memenuhi syarat2 sbg ahli BPN..

Sepatutnya tuan perlu letak satu list blogger BPN yang hanya ahli BPN di sini...

maaf !

Jika blog tuan didapati sudah memenuhi syarat2nya maka ia akan kembali diletakkan di dalam senarai Blogger BPN di blog saya..

Sekian, terima kasih..

Aspirasi berkata...

roger bos

Tanpa Nama berkata...

jika sumpah itu bukti kebenaran, maka orang munafik berani bersumpah dengan al-quran kerana mereka tidak yakin akan azab akhirat dan ruginya tidak merasai nikmat syurga. orang yahudi juga pernah bersumpah dan berjanji sehingga terkorbannya para nabi dan rasul oleh perbuatan mereka. orang nasrani juga pernah bersumpah dan berjanji sehingga akhirnya allah mengangkat nabi isa a.s. dan ia akan diturunkan ke dunia di akhir zaman kelak. bani israel juga pernah bersumpah sehingga terkorbannya lembu kuning.
benar, allah meletakkan sumpah adalah jalan terakhir untuk membuktikan kebenaran setelah tidak seorang saksipun yang menyaksikan kejahatan sesaorang, bukan kebaikan sesaorang. itupun dengan ancaman azab yang amat dahsyat yang akhirnya orang yang benar-benar beriman tidak akan berani bersumpah sembarangan. mereka lebih rela dipenjarakan dari bersumpah. lihatlah imam syafie rahimallah, imam malik rahimallah, ulama-ulama muktabar dizaman kekhalifahan islam yang berhadapan dengan khalifah yang zalim sifatnya. namun khalifah yang zalim inipun tidak berani mengutuk ulamak tersebut. hanya memenjarakannya sahaja. habis kita ini siapa di sisi allah, berbanding ulamak, tabien, sahabat, mujaddid dan syuhadak.

taubatlah.

Tanpa Nama berkata...

kepada anon, jadi apa hal pula bila orang kafir bagi salam dan tafsir ayat quran, kita pulak yang takbir.

orang kafir ni percaya ke apa yang depa tafsir pasal quran?

taubatlah.

Kongsi Link Anda