Popular Today

Rabu, Jun 17, 2009

Anwaq ketaq lutut dah!

Ketaq lutut dah tu... Anwar aljuburi nampaknya semakin takut untuk menghadapi hari liwat beliau.. Laporan Akhbar hari ini Anwar minta buang pertuduhan liwat....

Anwar mohon buang tuduhan liwat

Datuk Seri Anwar Ibrahim menfailkan satu permohonan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini untuk mengetepikan pertuduhan liwat yang bakal dihadapinya mulai awal bulan depan.

Rabu lepas, Anwar memfailkan satu notis usul meminta mahkamah memaksa pihak pendakwaan menyediakan kepadanya dokumen-dokumen berkaitan kes liwatnya sebelum perbicaraan bagi memudahkannya membela diri.

Dokumen yang dimohon, antaranya, rakaman asal kamera litar tertutup (CCTV) yang diambil di beberapa lokasi di tempat kejadian di sebuah kondominium di Bukit Damansara dari 25 hingga 27 Jun 2008, sampel DNA, dan kenyataan daripada saksi termasuk pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Kalau hang betui-betui tak buat... Kalau hang pa hebat sangat hang pa nak buat apa tengok dokumen dan bukti yang berkaitan... hang pa buat apa nak takut... awatnya hang pa takut sangat!.. ini hang pa memang buat jahat... memang la hang pa ketaq lutut....

ni hang pa nak lari mana lagi.. pejabat kedutaan mana lagi hang pa nak pegi? . ada lagi ke tuduhan mahu membunuh beliau...

Namun rakyat tahu skrip Anwar... bersedia sahajalah dengan lakonan Anwar bertaraf sampah tu.. sekali sekala cakap loghat utara!

2 ulasan:

Aspirasi berkata...

wak saya sokong wak 100%... sepatutnya perpaduan melayu ini melampaui kepentingan politik kepartian samada PAS atau Cina sebagaimana kaum Cina mereka sentiasa bersama dalam menjaga kepentingan kaum mereka!

bungaraya berkata...

Saya berpandangan memang anwar meliwat saiful. Dan untuk kedua kalinya anwar akan disumbat kedalam penjara. Dan mungkin kali ini disertai dengan hukuman sebat.
Dan saya yakin Ni azizi akan cadangkan ikut hukuman hudud sebenarnya. Apa agaknya hukuman huhud bagi mereka yang meliwat.
Jika semua rakyat islam negara ini setuju boleh apa? Kita kenakan hukuman hududu kepada anwar, jika beliau didapati mahkamah bersalah.

Kongsi Link Anda