Popular Today

Rabu, Jun 17, 2009

Nik Aziz marah Us Nasha: Keluar dari PAS!

Kemarahan Nik Aziz tidak dapat dibendung lagi, Mursyidul Am PAS ini telah menggesa timbalan presidennya Nasharudin Mat Isa meninggalkan parti itu dan menyertai Umno jika ingin kerajaan perpaduan, lapor The Star.

Kenyataan tokoh PAS ini yang paling keras pernah dikeluarkan oleh menteri besar Kelantan selepas menuduh beberapa pemimpin atasan PAS yang bersetuju dengan idea tersebut sebagai "boneka Umno."

Kasihan aku tengok orang tua ni (Nik Aziz), aku rasa dah tua-tua ni beliau patut berehat macam Tun Mahathir. Letak sahaja jawatan dalam prestasi terbaik sama ada PAS pusat atau PAS Kelantan. Ni Aku tengok PAS dah retak semacam, silap langkah akan semakin parah perpecahan PAS ni. Aku percaya PAS Kelantan ada pengaruh sebagaimana PAS Terengganu pun ada pengaruh. Jika Nasha keluar aku pasti ada kumpulan yang mengikut dia sebagai tokoh kepimpinan dalam PAS.

Nasihat aku pada Nik Aziz, berehatlah TGNA, jangan sampai sakit lagi, biarlah mereka yang muda pimpin PAS... nanti kalau TNGA sakit siapa nak jadi MB Kelantan?

3 ulasan:

denaihati berkata...

berjaya sungguh penasihat-penasihat TGNA mempengaruhi pemikiranny...

Bro aku link blog ni kat blog aku...teruskan menulis.

Aspirasi berkata...

Silakan...

Frodo Baggins berkata...

Salam Bro ~

Tak sangka kenyataan ni kuar dr mulut TGNA. Way to go usz nasa!!! If anda benar2 yakin dgn apa yg anda buat n demi kptgn agama n bangsa ... Allah akan mmprn\mudahkan jalan anda. Insyaallah

p/s: kepada TGNA, kalau hidup dendam x sudah, nak rasa bahagia pun susah tok ...


Just my 2 cents

-kucing pembela-
wassalam

Kongsi Link Anda