Popular Today

Selasa, Jun 30, 2009

Tuan Guru bukan Maksum!

Hari ini Anwar mempertahankan N.Ajis, beliau berkata “Tindakan UMNO BN yang mengecam Tuan Guru Nik Aziz agak keterlaluan dalam media, saya fikir ia satu langkah yang memalukan,” katanya di lobi Parlimen, semalam.

Beliau berkata, pemimpin UMNO tidak sewajarnya mencerca Nik Aziz kerana kedudukan Nik Aziz kini bertaraf Tuan Guru dan soal politik yang mengaitkan Nik Aziz tidak seharusnya di jadikan mainan media.

Tuan guru bukanlah maksum apatah lagi N.Ajis ialah ularmak politik... bukanlah ulamak Islam tulen... Ulama Islam yang tulen kenal yang hak dan yang batil.. yang halal tetap halal dan yang haram tetap haram!.. bukan macam N.Ajis yang haram dihalalkan..

3 ulasan:

Jumayatara berkata...

OOi Kulup

Provokasi PAS supaya TGNA dicaci /dimaki/ dikutuk/dihina oleh UMNO nampaknya semakin menjadi menjelang PRK M/U.

UMNO tidak pernah belajar dari sejarah, bodoh dulu, kini dan selamanya bodoh.Macamane nak menang PRK kat Kelantan.

Bodoh Punya UMNO.

bungaraya berkata...

Haoi tukang sunat!!!
Tok Guru macamana ni menuduh orang islam lain sebagai komunis dan macam ajaran ayah pin? Tergamakkah seorang yang bergelar Tok Guru mengeluarkan perkataan caci dan hina seperti itu. Ingat macamana Tok Kenali menghadapi masalah ulat yang memakan isi kulit kakinya?
Pandai-pandailah menilai wahai rakyat Manik Urai Yang kita semua sayangi. SEDARILAH BAHAWA DOA SAJA TIDAK MENCUKUPI JIKA TIDAK DISERTAI DENGAN USAHA DAN KEBIJAKSANAAN!!!!!!abbless

poyosede berkata...

Nik Ajis tak layak dipanggil Tok Guru, peranan guru amat mulia menyeru orang buat baik, tok guru ape bende kalu asyik fitnah, caci maki orang...Anwar pun kutuk Nik Ajis gak masa dalam UMNO elok la tu labu dan labi...

Kongsi Link Anda