Popular Today

Isnin, Februari 08, 2010

Penyokong kurang : PKR terdesak mencari penyokong upahan

Sesiapa yang berminat untuk menjadi penyokong upahan PKR sempena kes liwat boleh buat permohonan kepada setiausaha PKR, Saifudin Nasution.

Nampaknya PKR terdesak sangat untuk mendapatkan penyokong sehingga terpaksa mengimport penyokong PKR dari semua negeri. Bahkan mereka akan diwajibkan bergilir-gilir hadir di perbicaraan kes liwat ketua umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. [rujuk sini]

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata ekoran usaha itu, pihaknya berharap kehadiran penyokong dapat mencecah angka ribuan dan mencapai kemuncaknya setiap hari Jumaat.

"Kita harap sekurang-kurangnya 300 anggota daripada lima cabang hadir setiap hari.

Inilah kali pertama rakyat Malaysia dengar dengan jelas dan terang bahawa PKR terpaksa mengemis untuk mendapatkan penyokong bagi kes Liwat ANuwar. Kita melihat akhir-akhir ini PKR terpaksa membatalkan perarakan mereka kerana kurangnya kehadiran penyokong PKR. jadi sesiapa yng berminat boleh lah hantar resume ke saifudin untuk temuduga namun yang penting ciri-ciri 'jantan lembut' perlu ada bagi melayakkan untuk jadi penyokong Anuwar.

Hai... takkan lah orang hebat macam ANuwar terpaksa mengemis penyokong sendiri... ini maknanya penyokong PKR sendiri sudah tidak yakin kepada ANUwar dan percaya ANuwar melakukan liwat. Cuma yang mensensasikan kes Liwat ANuwar ialah pencacai media pembangkang.. jika tidak, tiada seorang pun rakyat malaysia hirau kes liwat Anuwar.

Jika anda datang menyokong ANUwar bermakna anda juga menyokong ANuwar lakukan liwat!!!

1 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, hanya penyangak-penyangak PKR sahaja yang masih taksub dengan Anwar.... penyokong PAS nampaknya sudah sedar dan yakin si Anu War ni memang peliwat........kah..kah..kah..

Kongsi Link Anda