Popular Today

Jumaat, Mac 19, 2010

Edisi Panas Punggung : ANUwar tawar Hindraf jawatan TPM?

Kita pernah dahulu dengar nama si kitul dan raja mandalear yang menjadi pengkhianat Melaka seterusnya menyebabkan Melaka dijajah protugis pada 1511M.

Kini di zaman moden ini, terdapat juga si kitul zaman baru iaitu ANUwar Aljuburi iaitu pengkhianat rakyat Malaysia.

Terdapat berita bahawa ANuwar Aljuburi melalui Pertubuhan haram, Hindraf Makkal Sakthi memulakan kempen antarabangsa untuk ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan 'pembentangan hari awal' atau Early Day Motion (EDM) di parlimen di Britain.

Siapa itu british iaitu sebuah negara yang menjajah Tanah Melayu berapa ratus tahun lamanya...

Siapa Hindraf yang membawa kes ANuwar!!!... Inilah dia petualang negara, memang jelas sekarang hubungan Hindraf dan Pakatan Aljuburi!!!

Penglibatan Ekstremes Hindu Hindraf ini membakar amarah bangsa Melayu... Inilah persatuan haram.. keling haram jadah... yang tak tahu mengenang budi.. sekarang pertubuhan ini pula kempen untuk anuwar diperingkat antarabangsa.. jadi apa maknanya..

APakah yang ANuwar tawarkan kepada HIndraf, Jawatan Timbalan Perdana Menteri? tawaran kepada mereka yang sangat biadap dan kurang ajar kepada bangsa Melayu dan Islam... tawaran yang mereka ultra perkauman...

Kenapa perlu libatkan british sedangkan kes liwat adalah berkaitan antara ANUwar dan Saiful.. macam orang kat, ANuwar yang sondol.. dia nak libatkan orang lain pula... Penglibatan biritish yang cuba dibawa oleh ANuwar sama dengan tindakan si kutil untuk menjatuhkan tamadun Melaka yang menyebabkan Tanah Melayu dijajah lebih 400 tahun.

Pembentangan awal itu didedahkan oleh Suresh Grover yang mengetuai kumpulan pemantau -The Monitoring Group, sebuah pertubuhan hak asasi manusia di Britain dan Ireland Utara.
Menurut Grover, penyokong Anwar memintaThe Morning Star pengerusi Hindraf P Waythamoorthy untuk membantu ketua umum PKR itu dan mereka mencadangkan supaya membentangkan EDM melaui seorang ahli parlimen.

Menurut Waythamoorty, ahli parlimen bagi Islington, North London, Jeremy Corbyn, bersetuju membawakan usul itu. Untuk makluman Jeremy Corbyn ini pernah terlibat dengan The Morning Star iaitu suatu majalah yang ada hubungan dan sokongan dengan Communist Party of Britain (lihat di sini)



Mereka ini semua yang membantu ANuwar di peringkat antara bangsa terkenal dengan puak berhaluan kiri. Kenapa MP yang berfahaman komunis mahu menolong ANuwar Aljuburi... Oleh itu kita mengetahui bahawa ANuwar kini bersama gerakan yang membahayakan negara kita.

Parti Komunis Malaya dahulu ditubuhkan untuk merampas tanah Melayu dari bangsa Melayu.. dasar samarata bangsa dan agama dan tiada institusi di raja adalah dasar yang dianuit oleh PKM.. PKM juga yang bertanggung membunuh ramai orang Melayu di kampung-kampung sewaktu masa dahulu yang diketuai oleh Chin Peng!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda