Popular Today

Jumaat, Mac 19, 2010

Pendedahan Parlimen #1 : Bukti PKR nak beli MP BN

Rakyat banyak disogokkan dengan fitnah pembangkang yang menyatakan BN membeli wakil rakyat Pembankang... Namun fitnah tinggal fitnah... sehingga kini tiada bukti yang dikemukakan oleh pembaknag mengenai tuduhan tersebut.

Sebaliknya yang nak membeli MP BN ialah PKR yang diketua oleh ANUWar Aljuburi. DS Zahrain mendedahkan nama lapan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang didakwa diumpan pembangkang bagi menjayakan rancangan 16 September 2008 Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Antara nama yang disebut ialah Ahli Parlimen Kimanis, Datuk Seri Anifah Aman; Dr Mohd Puad Zarkashi (Batu Pahat); Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang); Datuk Bung Moktar Radin (Kinabatangan); Datuk Seri Abdul Ghafur Salleh (Kalabakan) dan Datuk Seri Tengku Azlan Abu Bakar (Jerantut).

Dua lagi ialah Datuk Chua Soon Bui (Tawau) dan Datuk Eric Majimbun (Sepanggar) yang menjadi wakil rakyat Bebas selepas Parti Maju Sabah (SAPP) keluar BN pada 17 September 2008. Nama itu didedahkan Zahrain dalam episod kedua pembongkarannya berhubung pembohongan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) ketika menyambung perbahasan titah ucapan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin di Dewan Rakyat.

Sebenarnya tindakan Zahrain ini sangat berkaitan dengan titah YDP Agung yang mengenai fitnah, pembohongan dan putar belit fakta. Oleh demikian, apa yang beliau (Zahrain) berkata hari ini (semalam) adalah pendedahan pembohongan Pakatan yang di ketua oleh Pengerusi GAY Malaysia, ANUwar Aljubri..

Ini adalah bukti bahawa yang mahu membeli MP BN ialah pembangkang, kita pasti ingat tindakan Tian Chua, Elizabeth Wong dan ramai lagi yang mengejar YB BN hingga ke Taiwan.

Jadi banyak lagi pendedahan yang belum dibuat... kita pun sedang menunggu kata Pemimpin Gay, ANUwar ALjuburi tentang hal ini..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda