Popular Today

Jumaat, Mac 19, 2010

Pendedahan parlimen #3 : Pas 4 All lebih 'ganas' dari 1 Malaysia

Tidak perlu dipertaikaikan bahawa 1Malaysia bukanlah sebagaimana yang didakwa oleh Pakatan ALjuburi.. 1Malaysia merupakan konsep perpaduan yang ingin dicapai oleh kerajaan, bukanlah satu reotik semata kerana ianya diikuti oleh komitmen kerajaan melalui rakyat didahulukan dan pencapaian diutamakan..

Kita tahu bhawa Pakatan ALjuburi tidak senang dengan matlamat dan perjuangan 1Malaysia, kerana pembangkang hanya melaungkan retorik semata-mata tetapi tiada pelaksanaan.. mereka boleh melalak tentang 1Malaysia pagi petang siang dan malam tetapi hanya setakat melalak sahajalh... kerana BN telah membuktikan bahawa mereka melaksanakan apa yang rancang..

APCO dah nafikan penglibatan dengan Israel
Rujuk di sini


Apa yang dikecohkan dengan APCO, APCO dah nafikan tuduhan ANUwar.. sekarang kita tahu ianya hanya fitnah dan putar belit apa yang konon Najib terikat dengan penasihat dan cadangan APCO. Sedangkan kuasa untuk melantik dan menamatkan perjanjian adalah ditangan Kerajaan pusat dan Najib sendiri. Apa yang APCO berikan adalah sekadar pandangan, pandangan tidak bermaksud akan menjadi sesuatu perkara mutlak yg harus diikuti. Keputusan perlaksanaan masih ditangan kerajaan pusat dan ahli2 penasihat undang2, YB dan ADUN dalam kerajaan.

Benarkah Pakatan Rakyat benar2 menolak YAHUDI?

Lihat Video dibawah:



Kita sedia maklum apa sahaja yang dilakukan oleh kerajaan pusat walaupun demi kebaikkan rakyat pasti akan ditentang oleh Pakatan Rakyat dan pencacai PR yg kekurangan fakta dan sedaya upaya menyebarkan fitnah.

Kita lihat dulu fakta slogan 1 Malaysia vs slogan PAS FOR ALL.

Apa yg sebenarnya membuatkan pencacai PR takut dgn slogan 1 Malaysia? Mungkinkah mereka takutkan perpaduan di Malaysia? atau mereka takut bahawa selama ini kalian telah ditipu oleh pemimpin mereka sendiri? Hakikatnya memecahbelahkan sesama umat Islam adalah perjuangan YAHUDI yg terserap dalam PR

Perjuangan 1 Malaysia tidak pernah sesekali sama dgn perjuangan Yahudi Israel. Namun jika pencacai PR masih berpegang konon slogan 1 Malaysia adalah diambil dari konsep 1 Israel.... maka kalian juga cuba nilai fakta ini.

1... Konsep 1 Israel diperkenalkan pada tahun 1999 oleh Ehud Barak yg menang pilihanraya Israel pd tahun tersebut. Konsep ini bertujuan untuk menyatukan bangsa Yahudi dan Arab Islam, dan sikap berlembut kerajaan dgn rakyat islam Israel. Hasil daripada konsep Israel ini maka satu perjanjian persefahaman terhasil antara Barak dan Yasser Arafat pd thn 2000. Namun dek kerana konspirasi ini juga, pemimpin pembangkang Yahudi Israel yang lain dan pencacai yahudi yg buta mula berkonspirasi dan telah menjatuhkan Barak.

2... Jatuhnya pemerintahan Barak, maka TERMANSUHLAH 1 Israel, dan 1 Israel digantikan dengan ISRAEL FOR ALL. YA, sehingga sekarang konsep ini ISRAEL FOR ALL diguna pakai oleh Israel. Konsep yg kelihatan adil luarannya tetapi realiti lebih kepada menghimpit bangsa arab Islam dgn cara membawa masuk bangsa Yahudi dr luar Israel dan memberi kelonggaran untuk menjadi penduduk tetap dan bermaustatin di Israel dgn memberi tanah2 yg dirampas dr bangsa arab Islam.

3...ISRAEL FOR ALL direalisasi selepas 2000. Manakala PAS FOR ALL dilancarkan pada 11 september 2007. Manakala 1 Malaysia yang konon meniru 1 Israel hanya dilancarkan pada 31 Julai 2009... kita sendiri boleh melihat siapa yg terlebih dahulu "meniru".

4... Jika 1 Israel yg membawa konsep penyatuan rakyat telah di musnahkan oleh juak2 yang memperjuangkan kezaliman YAHUDI. Maka tidak salah jika saya katakan bahawa 1 Malaysia yg membawa konsep kesejahteraan sesama rakyat telah cuba dimusnahkan oleh pencacai PR yg juga pengikut setia juak2 YAHUDI.

http://www.all4israel.org
http://www.israel4all.com

Laman web diatas sebagai bukti bahawa kewujudan Israel For All

Persoalannya jika pencacai PR menuduh dan membuat fitnah konon slogan 1 Malaysia diambil dar 1 Israel.. Bagaimana pula slogan PAS FOR ALL..

Realiti : 1 Israel telah ditolak dan tidak diterima oleh pemeritah zalim Yahudi. Sedangkan ISRAEL FOR ALL diguna pakai oleh mereka hingga kehari ini. konsep ini ISRAEL FOR ALL diguna pakai oleh Israel. Konsep yg kelihatan adil luarannya tetapi realiti lebih kepada menghimpit bangsa arab Islam dgn cara membawa masuk bangsa Yahudi dr luar Israel dan memberi kelonggaran untuk menjadi penduduk tetap dan bermaustatin di Israel dgn memberi tanah2 yg dirampas dr bangsa arab Islam...

Realiti: Jelas PAS FOR ALL telah begitu zalim kepada rakyatnya terutama rakyat kelantan dan kedah.


Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda