Popular Today

Khamis, September 23, 2010

Bukti dah ada - Pemimpin PAS Kelantan semakin kepanasan

Ramai pemimpin PAS menafikan mereka tidak mengenali I'DA World Group.. tapi mari kita bongkar kemunafiqan mereka... ironinya pemimpin PAS negeri lain masih berdiam.. mahu melihat pemimpin PAS Kelantan menari..

Bukti Bersurat dan Bergambar Oleh I'DA WORLD Bongkar Pembohongan Munafiq Pas Kelantan !!!

Berikut adalah respons daripada I'DA World Group tentang kenyataan Mohd Amar Nik Abdullah ( Timbalan Pesuruhjaya 111 PAS Kelantan) dalam kenyataan akhbar Utusan Malaysia bertarikh 21 September 2010.














Terima kasih kepada Blogger Minda Intelek atas info di atas dan marilah kita menyebarkan info ini di Blog dan Fb secepat mungkin.

Nak maklumat tambahan sila baca disini

3 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Tak terkejut macam mana bro.... semua yang disorok dalam jubah dan serban habis terungkai....

Tanpa Nama berkata...

Sea jubah janggut serban dan kopiah dah tercabut dari badan semua dah nampak dah.....alahai semua nya saiz kecik macam cifut babi hahahahaha

Mat jeng berkata...

masalahnya penyokong tegar PAS(yang dah telan lencana) tunjuk bukti macam mana pun, takkan berubah sokongan mereka..apa yang tok ntuan guru n ustaz mereka cakap betul belaka walaupun penuh kebohongan.. Tuan2 mereka ni mudah jer..nak betul keadaan buat jer cermah..road show di surau n masjid! dalam masjid takkan tuan mereka yang berjubah berkopiah menipu pulak.. yang dipersalahkan nanti UMNO, tak faham apa yang tuan mereka cakap...bukti nyata pun tak akan mengaku mereka..stail gengster mereka nih!! rendam dalam air sampai lemas pun tak mengaku..ni cakap2! tarakpa punya!! buat don't know jer!!!

Kongsi Link Anda