Popular Today

Selasa, November 02, 2010

Panas!!! Gambar rakyat menentang kezaliman Lim Guan Eng


Rakyat mula bangkit menentang kezaliman kerajaan Cauvanis DAP Pulau Pinang..

Kira-kira 100 orang yang mewakili peniaga di Komtar dan ahli Parti Cinta Malaysia mengadakan bantahan terhadap kezalima Lim Guan Eng di hadapan Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang pagi ini.

Ianya berikutan kenaikan tarif air dan isu pengambilan tanah di Balik Pulau. Penunjuk perasaan juga menuntut untuk berjumpa dengan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tetapi dihalang oleh dua pagar yang berkunci di luar bangunan itu.

Laungan “pengecut” dan “Allahu Akbar” bergema sambil penunjuk perasaan menggoncang pagar berkenaan.

Baca seterusnya di sini dan sini

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ayuh kita pakat pijak gambar LGE. Aku cadangkan sesiapa lalu kat rumah dia pasti bawakan bersama sebungkus najis dan pakat baling ke dalam rumah dia...

Padan muka lu...

Sakit hati aku, dulu aku kena bayar air cuma RM30 tapi bulan ni naik sampai RM40 sebulan. Kan aku kata ia membebankan buat rakyat yang mempunyai keluarga besaq.

Pantat celaka LGE dan Kit Siang.. DAP puki mak...

Gerakan Timur berkata...

DAPigs mmg sialan ....

pinjam post bro.. aku nak link gak. kita kasi tau kebangkitan rakyat ini!!!

Kongsi Link Anda